Bu bir reklamdır.




Kan şekerini düşürmek ve kilo vermek için neler yapılmalı?


Google Reklamları


Kan şekerini düşürmek ve kilo vermek için neler yapılmalı? ile ilgili benzer olabilecek konular...

Kan şekerini düşürmek ve kilo vermek için neler yapılmalı? hakkında arama bilgileri...

Ziyaretçilerimiz bu sayfayı bulmak için Google`da şu aramaları yaptılar.
Siz de; bir dahaki gelişinizde, bu aramaları yaparak, bu sayfayı kolaylıkla bulabilirsiniz.

yesil mercimek sekeri cikarirmi - Kiraz sekeri cikarirmi - sekerı duşuren kıraz seklinde meyve - kan sekerini dusurmek - limonata sekeri yukseltir mi - turp sekeri yukseltirmi - havuç ve turp şekeri yükseltir mi

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


14 Haziran 2010, 06:35:33
Forum
Admin
Mesajlar: 74656
Türkiye'nin En Faydalı Forumu...















Sponsorlu Bağlantılar

Sponsorlu Bağlantılar



Kan şekerini düşürür, kilo verdirir

Zayıflamaya giden yol, kendini gün boyu tok hissetmekten ve bu sayede abur cuburlardan uzak durmaktan geçiyor.

İşte bunun için size yol  gösterebilecek beş örnek menü... Glisemik İndeks (Gİ) yenilen herhangi bir  besinin kan şekerini yükseltme yeteneği olarak tarif edilir. Gİ'yi düşük  besinlerden yemeniz halinde glikoz, dolaşım sisteminize daha ağır ve küçük  dozlarda girecek, pankreasınız da bunlarla başa çıkabilmek için azar azar  insülin üretecektir. Böylece kan şekerinde aşırı düşüşlerin olmamasına bağlı  olarak daha az acıkacak ve daha az besin tüketmiş olacaksınız.

1.  MENÜ

Kahvaltı: 1-2 parça beyaz peynir, 6 adet yeşil zeytin, 1 tatlı  kaşığı kuşburnu marmelatı, 1-2 dilim tam buğday ekmeği, domates, salatalık,  bitki çayı.

Ara: 1 avuç kiraz

Öğle: 4 köfte kadar balık  buğulama, 1-2 dilim tam buğday ekmeği, 1 kâse az yağlı roka salatası.  

Ara: Probiyotik yoğurt

Akşam: 1 porsiyon zeytinyağlı enginar, 1  kâse yoğurt, 1 ince dilim buğday ekmeği, 1 kâse mevsim salatası.

Ara: 1  dilim çavdar ekmeği, 1 dilim dil peyniri, 1 bardak yarım yağlı süt.  

Enginar ve roka, posalı içerikleri sayesinde kan şekerinin daha yavaş  yükselmesini sağlar. Ayrıca beslenme düzeninizde mutlaka ara öğünlere yer  vermeniz gerekiyor. Ara öğünler hem kan şekerinizin düşmesini engelleyecek hem  de metabolizmanızın çalışmasını devam ettirecek.

2. MENÜ  

Kahvaltı: 2 yumurtalı az yağlı omlet, 1-2 dilim kepekli ekmek,  domates, maydanoz, biber, taze sıkılmış havuç ve elma suyu.

Ara: 3-4  adet yulaftı bisküvi, rezene çayı.

Öğle: 1 porsiyon mercimek çorba,  mevsim salatası, 1 kâse yoğurt, 1 dilim çavdar ekmeği.

Ara: 1 avuç  fındık, 4 adet kayısı.

Akşam: 150 gram ızgara et (tavuk-hindi), ayran,  mevsim salatası.

Ara: 10 adet yeşil erik, 1 su bardağı yarım yağlı süt  

Kuru baklagiller, kepekli makarna ve ekmek, lifli meyveler ve sebzeler  glikoz yönünden oldukça düşüktür. Bu besinlerden yemeniz halinde kan  şekerinizin, ani çıkış ve düşüşlerinin meydana getirdiği etkilerden kurtulmuş  olursunuz. Bu sayede vücudunuzun besinleri yağ olarak depolamasını önlersiniz.  

3. MENÜ

Kahvaltı: 1 bardak süt, tahıl gevreği, 1 yemek  kaşığı kuru üzüm.

Ara: 1 orta boy şeftali.

Öğle: Izgara köfte,  salata, ayran, tam buğday ekmeği.

Ara: 4 adet kırmızı erik.  

Akşam: Zeytinyağlı kereviz, 1 porsiyon kepekli makarna, cacık, mevsim  sebzeleri (1 top yeşil salata, roka, tere, bol maydanoz, 10 adet kurutulmuş  domates, 1/2 beyaz turp rende)

Ara: 1 dilim karpuz, 1 dilim peynir.  

Ara öğünlerde tercih olarak meyve suyu yerine taze meyve tüketmelisiniz.  Zira taze meyve, içerdiği posadan dolayı kan şekerinin çok hızlı yükselmesini  engeller. Çok hızlı yükselmeyen kan şekeri de çok hızlı düşemez. Bu da buzdolabı  karşısında cereyan edecek açlık krizlerini engeller.

4. MENÜ  

Kahvaltı: 1-2 yemek kaşığı lor peyniri, 1 tatlı kaşığı zeytin ezmesi,  1-2 ince dilim yulaf ekmeği, yeşil çay

Ara: 4 adet kırmızı erik.  

Öğle: 1 porsiyon kıymalı taze fasulye, 1 porsiyon bulgur pilavı, 1 kâse  cacık, 1 kâse karışık az yağlı salata.

Ara: Kepekli bisküvi, bitki çayı.  

Akşam: 1 kâse ezogelin çorba, 1 kâse yoğurt, 1-2 dilim tam buğday  ekmeği, 1 kâse karışık az yağlı salata.

Ara: 1 su bardağı süt, 1 orta  boy şeftali.

Lif içeriği yüksek olan besinlerin glisemik indeksleri  düşüktür. Yetişkinler için günlük önerilen lif miktarı ortalama 25-30 gramdır.  Yeşil yapraklı sebzeler, narenciye meyveler, kuru baklagil yemekleri ve tam  buğday unundan yapılmış ekmekler lif oranı içeriği açısından zengindir.  

5. MENÜ

Kahvaltı: Menemen, 2 dilim tam buğday ekmeği,  biber, maydanoz, salatalık, taze sıkılmış 1 bardak meyve suyu

Ara: 2  adet kuru incir, 2 adet tüm ceviz.

Öğle: Izgara tavuk, 1 porsiyon bulgur  pilavı ,cacık, 1 kâse az yağlı marul salatası.

Ara: 1 dilim cevizli kek,  1 bardak az şekerli limonata.

Akşam: Hellim peynirli salata, 1-2 dilim  esmer ekmek, 1 bardak ayran.

Ara: 1 küçük boy muz, bir bardak tarçınlı  süt

Beslenme planında ara öğünlerde tüketeceğiniz kuru meyveler, tahıllı  kekler, az şekerle hazırlanmış limonata gibi besinler tatlı ihtiyacınızı  karşılamaya yardımcı olur. Bu sayede çikolata, pasta, gofret gibi Gİ'si yüksek  besinlerin ihtiyacını hissetmemiş olursunuz. (Zaman)





Bugün Gazetesi






Bu Konunun Linki : 

Yukarıdaki linki arkadaşlarınıza göndermek için kullanabilirsiniz. Bu sayfada Kan şekerini düşürmek ve kilo vermek için neler yapılmalı? ile ilgili olarak; Kan şekerini düşürmek ve kilo vermek için neler yapılmalı? hakkında bilgiler nedir yazıları veya şiirleri Sağlık bilgisi, Hangi hastalığa ne iyi gelir? hastalık neden olur? nasıl geçer? İnsan sağlığı hakkında bilgiler, sağlık ile ilgili konular... gibi bilgileri veya indirme linklerini, sözleri veya resimleri Kan şekerini düşürmek ve kilo vermek için neler yapılmalı? siteleri gibi benzer birçok konuları bulabilirsiniz.

 
Gerçek mutluluk, ancak gerçek sevgi ile yaşanabilir.

Copyright © 2006-2014 AjansMail
Her hakkı saklıdır.