Bu bir reklamdır.




Kaslarla ilgili bilgi


Google Reklamları


Kaslarla ilgili bilgi ile ilgili benzer olabilecek konular...

Kaslarla ilgili bilgi hakkında arama bilgileri...

Ziyaretçilerimiz bu sayfayı bulmak için Google`da şu aramaları yaptılar.
Siz de; bir dahaki gelişinizde, bu aramaları yaparak, bu sayfayı kolaylıkla bulabilirsiniz.

kaslarla ilgili bilgiler - kaslar ile ilgili kısa bilgiler - kaslarla ilgili ilginç bilgiler - kaslarla ilgili cok ilginc ve kisa bilgiler - kaslarla ilgili bilgi

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


29 Kasım 2013, 05:50:29
Forum
Admin
Mesajlar: 75241
Türkiye'nin En Faydalı Forumu...















Sponsorlu Bağlantılar

Sponsorlu Bağlantılar



   

Kaslarla ilgili bilgi

 

Ağrıyan Bir Kası Çalıştırmalı mıyız?

Çalıştırmamak daha doğrudur. Bacak çalıştırırsanız ve bacaklarınız “Squat” hareketinden dolayı ağrıyorsa ve o gün “Göğüs” çalışmanız varsa sorun yoktur. Fakat bacak çalışmanız varsa ve bacak kaslarınız son bacak çalışmasından sonra hala ağrıyorsa, en az bir gün daha dinlenmelisiniz. Çünkü kaslarınız dinlenirken de gelişir ve yenilenir.

Kasların Çalışma Sırası Önemli midir?

Çalışma prensibi ve verimlilik açısından önemlidir. Kaslar büyükten küçüklere doğru çalıştırılmalıdır. Geniş kaslarınız yeterince gelişmişse zayıf olan kasları çalışmakla başlayabilirsiniz. Genelde şu sıra ile çalıştırmayı tercih etmelisiniz:

Quadriceps (Bacak)
Pectoralis (Göğüs)
Latissimus (Sırt)
Hamstring (Arka Bacak)
Deltoid (Omuz)
Calf (Baldır)
Triceps (Arka Kol)
Biceps (Pazu)
Forearm (Ön Kol)
Wrist (Bilek)
Abdominal (Mide ve Karın)

Bu kuralın önemi şudur: Geniş kasların büyümesi için daha çok çalışması gerekir. Eğer Triceps'lerinizi çok yorarsanız, göğüs kaslarınız için en verimli olan “Bench Press” hareketini, triceps kaslarınız bitkin olacağından, çok etkili ve ağır kilo ile yapamayacaksınız ve bundan dolayı göğüs kaslarınız iyi gelişmeyecektir.

Bacak için en verimli hareket olan “Squat” tan evvel mide ve karın kaslarınızı yorarsanız, Squat hareketindeki veriminiz düşecektir. Çünkü mide ve karın kasları squat hareketi için çok önemlidir ve bacak çalışmasından evvel çalıştırmaktan kaçınılmalıdır.

Yağ Yakmak İçin Ne Kadar Süre Çalışılmalı?

Aerobik bir çalışma (koşu v.b.) en azından 12 dakika sürmelidir. Bu süre vücudun yağ yakma enzimlerini üretene kadar ihtiyaç duyduğu süredir. Fakat bu süreye ısınma ve soğuma hareketlerinde geçen süre dahil değildir. Söz konusu süre ve çalışma sıklığı arttıkça, istenilen hedefe daha çabuk ulaşılabilir. Yani 25 - 30 dk. ve üzeri aerobik (koşu v.b.) çalışmalarda vücut enerji üretebilmek için yağları kullanacaktır.

Kısaca, vücuttaki yağların enerjiye dönüşebilmesi için, yani yağlardan kurtulabilmek için vücudun hareket etmesi gereklidir.

ilgiliFORUM.com









Bu Konunun Linki : 

Yukarıdaki linki arkadaşlarınıza göndermek için kullanabilirsiniz. Bu sayfada Kaslarla ilgili bilgi ile ilgili olarak; Kaslarla ilgili bilgi hakkında bilgiler nedir yazıları veya şiirleri Genel konular ile ilgili bilgiler, her türlü konu hakkında ayrıntılı veya kısa yazılar... gibi bilgileri veya indirme linklerini, sözleri veya resimleri Kaslarla ilgili bilgi siteleri gibi benzer birçok konuları bulabilirsiniz.

 
Gerçek mutluluk, ancak gerçek sevgi ile yaşanabilir.

Copyright © 2006-2014 AjansMail
Her hakkı saklıdır.