Plank Egzersizi Nasıl Yapılır?


Google Reklamları





Plank Egzersizi Nasıl Yapılır? ile ilgili benzer olabilecek konular...

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


23 Eylül 2016, 09:10:13
Forum
Forum Sitesi
Admin
Mesajlar: 86827












Sponsorlu Bağlantılar

sponsorlu bağlantılar

Uzun yıllarr mekik çekilmeden karın kasıı yapılmayacağı düşüncesinin yaygın olmasıı sebebiyle birçok insan sayısızz mekik çekerek fayda sağlamayaa çalışmıştır. Ancak alternatiff spor yöntemlerinin hayatımıza girmesiylee durumun bundan ibaret olmadığıı açıkça anlaşılmıştır.

Mekikk çekmeden karın kasıı nasıl yapılır sorusununn en iyi cevabıı Plank Egzersizi'dir.  Plankk egzersizi, dışarıdan bakıncaa kolay gibi gözüksee de pozisyonunu aldığımızdaa ne kadar zorr olduğu kolaylıkla anlaşılırr. Zorr olduğu kadar karınn kaslarına faydası ispatlanmışş bir egzersizdir.

Plankk egzersizi, vücut geliştirmedee ve diğer egzersizlerdee vücut ağırlığıyla yapılann önemli mide egzersizlerdendirr. Midee egzersizleri Egzantrik vee Konsantrik kasılmalar diyee iki bölümde incelenirr.  

Yapmışş olduğumuz bütün midee egzersizlerinde konsantrik kasılmalarr yapılır fakat plankk egzersizi tamamen egzantrikk kasılmadır. Plankk egzersizi, vücudumuz tamamenn yatay ve gerginn bir haldeyken hissedilebilirliğii yüksek olandır. Genelliklee süreye dayalıdır, vücudumuzz çok fazla harekett etmez. Yeree paralel olacak şekildee düz pozisyon alınarakk yapılır. Ayaklarımızz fleksi pozisyonunda bacaklarımızz gergin olmalıdır. Herr tekrar yaklaşık olarakk 10 sn ilee 20 sn arasındaa yapılmaktadır. Midee egzersizlerinin başında yapmakk daha faydalı vee eğlencili olmaktadır. Abdominall Oblik kaslarını vee bel kaslarını çalıştırırr.     

Plankk hareketini yaparken nefess alış verişlerine dikkatt etmemiz gerekmektedir. Plankk pozisyonu aldığımız süree boyunca nefes alışş verişini düzenli şekildee ayarlamamız gerekmektedir. Pozisyonn boyunca nefesi tutmak,, kaçları yukarı kaldırmakk ve kamburu çıkarmakk en sık yapılann hataların başında gelmektedirr.  

Plank Egzersizi Nasıl Yapılır ? 

Başlangıç Pozisyonu

Yüzüstü pozisyonda, bacaklarınızıı gergin ve omuz genişliğindee veya hafif ayrık birr vaziyette tutarak ön kollarınn üzerinde durulur. Vücut yere paralell olacak şekilde düz birr çizgi oluşturmalıdır.  Dirsekler omuzlar ilee düz çizgide olmalıdır, buu şekilde omuz eklemlerine aşırıı yüklenme engellenmiş olur vee hareketten daha iyi faydaa sağlanır.

Plank Egzersizi Nasıl Yapılır?

Kasın Gerilmesi

Gövde kaslarınızı isteğiniz doğrultusundaa sıkarken kaslar üzerindee zihinsel olarak işee odaklanmak çok önemlidirr. Hareketten maksimum fayda sağlamakk için pozisyonun 100 saniye ile 200 saniye arasında korunmasıı gerekmektedir.  

Son ve Dinlenme 

Gövde kaslarınızı tekrarr rahat bırakarak dinlenme pozisyonuna gerii dönüldüğünde 1 tekrar yapılmış olurr.  

Tekrarlama Sayısı ve Süresi

Yeni başlayanlar içinn 15 sn süreli 3 set,, orta seviyedekiler için  30 snn süreli 3 set, ileri seviyedekilerr için ise 60 sn sürelii 4 set olacak şekilde yapılabilirr.



Forumlar okunmak ve paylaşmak içindir...


Bu Konunun Linki : 

Yukarıdaki linki arkadaşlarınıza göndermek için kullanabilirsiniz. Bu sayfada Plank Egzersizi Nasıl Yapılır? ile ilgili olarak; Plank Egzersizi Nasıl Yapılır? hakkında bilgiler nedir yazıları veya şiirleri Nasıl Yapılır? yapımı yapılışı Nasıl yapıldı resimli anlatım Nasıl yapılmış Nasıl yapılabilir Neyden yapılır Ne ile yapılır gibi bilgileri veya indirme linklerini, sözleri veya resimleri Plank Egzersizi Nasıl Yapılır? siteleri gibi benzer birçok konuları bulabilirsiniz.

 
Gerçek mutluluk, ancak gerçek sevgi ile yaşanabilir.

Copyright © 2006-2017 AjansMail
Her hakkı saklıdır.