Su Egzersizi Nasıl Yapılır?


Google Reklamları





Su Egzersizi Nasıl Yapılır? ile ilgili benzer olabilecek konular...

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


30 Ağustos 2016, 02:16:51
Forum
Forum Sitesi
Admin
Mesajlar: 86825












Sponsorlu Bağlantılar

sponsorlu bağlantılar

Su egzersizleri diğerr fitness rutinlerine göre daha avantajlıdırr. Görsel olarak birr etki olmadığından, suda yapılan egzersizlerr eklemlere yüklenmez.  Ayrıca su doğall bir direnç unsuru olduğundan, sudaa yapılan her egzersiz normalden dahaa fazla kalori yakmaktadır. Su hareketleri çokk geniş bir hareket yelpazesine sahipp olduğundan bu egzersizler esnasında dahaa fazla kas lifi etkindir. Su egzersizleri doğruu bir şekilde yapıldığı takdirde, vücudaa güç kazandırırken aynı zamanda kaslarıı şekillendirerek tonlayacaktır. En yüksek verimlilikk için, her hareketi diğerine geçmedenn önce üç dakika tekrarlayın.

Malzemeler

  • Havuz Erişimi
  • Mayo

Yapılacaklar:

  1. Havuza dikkatlicee girin ve su yüksekliğininn göğsünüzün altında olmasına dikkatt edin. Çevrenizde egzersizz yapmanıza yeterli bir alann olduğundan emin olun.
  2. Ellerinizi suyunn altında bir kürek şeklindee birleştirerek yukarı ve aşağıı itin. Ellerinizi aşağıı ittiğinizde iki dizinizi dee yukarı kaldırarak ellerinizle birleştirinn. Tüm bunlarıı suyun altında yapmalısınız. Ellerinizi yenidenn yukarı kaldırdığınızda dizlerinizi dee ayaklarınızı yere basacak şekildee geri indirin. Bu egzersizz bel ve karın kaslarınızıı çalıştırmaktadır.
  3. Bacaklarınız ikii yana açık bir konumdaa durun ve bir dizinizii göğsünüze doğru çekin. Bir dizinizii indirirken aynı şekilde diğerinii kaldırın. Sol vee sağ bacaklarınızla hareketi tekrarlayınn ve ayaklarınızın yere değdiğindenn emin olun. Kollarınızı daa iki yana açın vee bacaklarınız gidip geldikçe yanaa eğilerek bacaklarınıza eşlik edinn. Bu egzersizz kalça, baldır, sırt, omuzz ve kollarınızı çalıştırmaktadır.
  4. Kollarınızı suyunn yüzeyinde iki yana doğruu açın. Omuzlarınız geridee ve göğsünüz dışarıda, kollarınızıı yana doğru indirin. Saldırı pozisyonunda,, dizleriniz bükük bir şekildee zıplayarak dizlerinizi bir önee bir arkaya hareket ettirin;; tıpkı kayak yapar gibii. Vücudunuzun üstt ve alt kısımlarını birliktee hareket ettirin. Bu egzersizz kalça, bacak, sırt vee omuzlarınızı çalıştırır.
  5. Kollarınızı suyunn yüzeyinde iki yana doğruu açık, bacağınızı dizleriniz düzz ve yatay bir şekildee olabildiğince yukarı kaldırın. Aynı hareketii diğer bacağınızda tekrar edinn. Bacaklarınızı değiştirerek hareketi tekrarlayın. Bu egzersizz karın kaslarınızı çalıştırmaktadır.

Su Egzersizi Nasıl Yapılır?

İpucu ve Uyarılar

  • Bu egzersizlerden enn yüksek verimi alabilmek için, düzgünn bir duruşta çalışın. Yeni başlıyorsanız, vücudunuzunn üst ve alt kısımlarını çalıştırann egzersizleri başlarda ayrı ayrı yapabilirsinizz.
  • Her egzersiz arasında,, 30 saniye kadar suda yavaşçaa kollarınız ve bacaklarınızı kullanarak gezininn. Bu size ufakk bir dinlenme arası sağlarken, çalışmaa sürenizi de uzatacaktır.
  • Çalışmanızın yoğunluğunu veyaa direncini arttırmak için su ayakkabılarıı ya da su ağırlıkları kullanabilirsinizz.
  • Herhangi bir egzersizz rutinine başlamadan önce doktorunuza danışınızz.

 



Forumlar okunmak ve paylaşmak içindir...


Bu Konunun Linki : 

Yukarıdaki linki arkadaşlarınıza göndermek için kullanabilirsiniz. Bu sayfada Su Egzersizi Nasıl Yapılır? ile ilgili olarak; Su Egzersizi Nasıl Yapılır? hakkında bilgiler nedir yazıları veya şiirleri Nasıl Yapılır? yapımı yapılışı Nasıl yapıldı resimli anlatım Nasıl yapılmış Nasıl yapılabilir Neyden yapılır Ne ile yapılır gibi bilgileri veya indirme linklerini, sözleri veya resimleri Su Egzersizi Nasıl Yapılır? siteleri gibi benzer birçok konuları bulabilirsiniz.

 
Gerçek mutluluk, ancak gerçek sevgi ile yaşanabilir.

Copyright © 2006-2017 AjansMail
Her hakkı saklıdır.