20 metre öteden

 
Bu konu ile benzer olabilecek diğer forum sayfaları
 
 
 
 
İki arkadaş aynı evde kalıyo, odalarının arsındaki mesafe 20 metre. gecenin 1inde aniden şu konuşmalar dönmeye başlıyo msn de :)

fatih:
napıyon la
 messenGer:
hiiç
 messenGer:
sen
fatih:
karnım acıktı
 messenGer:
benim dee
 messenGer:
çukulata mı yesek ekmeeeğnen
fatih:
açık bi yer varmıdır acaba
fatih:
sucuk falan mı alsak
 messenGer:
olabiler
 messenGer:
bakkal açık ilerdeki
fatih:
ozaman biraas sora gidekmi
fatih:
beraber
fatih:

 messenGer:
hee lan
 messenGer:
sucuklu yumurta yiyek
 messenGer:
şööle
fatih:
evet
fatih:
çok güzel yiyelim
 messenGer:
çok güzel nası yicez la
 messenGer:

fatih:
mmmm hmmm
fatih:
diye
 messenGer:
oker o zman
fatih:
hazır olduunda heber ver
 messenGer:
oker..
 
 

 
 
internetin zararı aynı evdeki muhabbeti bile sanal ortama taşımışsınız :D :D :D siz oturup dertleşemezsiniz de ha.... :) :) :)
So close no matter how far...
Couldn't be much more from the heart...
Forever trusting who we are...
And nothing else matters...

iletişim sıfır :=)))
sosyal hayat da kalmamş hiç
İNSANLARIN BEYNİNDEKİ ÖNYARGIYI YOK ETMEK, ATOMU PARÇALAMAKTAN DAHA ZORDUR !..

YAŞAM ZORLUKLARI YENME SAVAŞIDIR !..

ya birde utanmadan buraya asıyonuz.. taş olcanız taşş... ;D

Öyle demeyin ben yan pc'de olan Ehlikeyf ile bile msnde görüşüyorum. Bilgi çağı işte.. böyle bişiy olsa gerek.  ;)

Bu arada messenGer, o gece acıkmalarını ben çok iyi bilirim. O kadar kilo alıcam dersin ama yine de dayanamaz, yersin..
Çünkü mutlu bir şekilde uyumak gibisi yoktur dimi  :D

bence çok güzel,hiçbir mahsuru yok.böyle bi imkan varken pc başından kalkıp da o kadar mesafeyi katedip karnın acıktı mı diye sormak sosyal olmak adına yapılmış angarya bi iş olmaz mı  :D  :D

Alıntı
Öyle demeyin ben yan pc'de olan Ehlikeyf ile bile msnde görüşüyorum. Bilgi çağı işte.. böyle bişiy olsa gerek. 

Bu arada messenGer, o gece acıkmalarını ben çok iyi bilirim. O kadar kilo alıcam dersin ama yine de dayanamaz, yersin..
Çünkü mutlu bir şekilde uyumak gibisi yoktur dimi
vay be patron hatırlıyon dimi,yaz okulunda bu muhabbetleri yapar yapar sonra yine de dayanamaz telefonlara sarılıp gecenin bi yarısı siparişleri verirdik  :D sonra üstüne bi sigara offff... ardından sabahın körüne kadar internet.buraya kadar herşey güzel  :D bundan sonrası  ???

komik ama bir o kadar da düşündürücü aslında yukarıdaki diyalog... ???


evet düşündürücü.. düşündükçe mutlu oluyo insan..

komik ama bir o kadar da düşündürücü aslında yukarıdaki diyalog... ???

neresini düşündün? neresine takıldın yaw? merak ettim :-X

komik ama bir o kadar da düşündürücü aslında yukarıdaki diyalog... ???

neresini düşündün? neresine takıldın yaw? merak ettim :-X

yani teknolojinin insanları birbirinden bu kadar uzaklaştırması yakınken bile....
oldu mu adminim düşüğndüren buydu...
vesselam


ama bak aynı teknoloji seni ve beni veya bir başkasını birbirine yaklaştırmış durumda nur_ay !? değil mi !?


ama bak aynı teknoloji seni ve beni veya bir başkasını birbirine yaklaştırmış durumda nur_ay !? değil mi !?

olabilir ama sanal alem ne kadar da olsa....
bu benim düşüncem tabi....


çok yakındakileri küçük nispette uzaklaştırıyo, uzaktakileri çok çok yakınlaştırıyo diyesim geliyo..


çok yakındakileri küçük nispette uzaklaştırıyo, uzaktakileri çok çok yakınlaştırıyo diyesim geliyo..


diyesin gelmesin kardeş de..... :D
gerçektende öyle ama ben burdan taa yurt dışındaki akrabamla görüşüyorum.... hemde kendisini görebiliyorum.. yani bir bakıma iyi ama dozunu kaçırırsan anlamıda kalmıyor.... benim de böyle diyesim geliyor... :d


peeki ;) doz kaçımı her durumda olumsuz etki yapan bişe olduğu için ismi doz kaçımı zaten.
Neyse.. Olayı irdeleliyoruz derken dozu kaçırmayalım :D


peeki ;) doz kaçımı olumsuz etki yapan bişe olduğu için ismi doz kaçımı zaten.
Neyse.. Olayı irdeleliyoruz derken dozu kaçırmayalım :D

bencede doz aşılmasın..

 ~ 

Bu konunun linki : 

Yukarıdaki linki arkadaşlarınıza göndermek için kullanabilirsiniz ve bu sayfada; 20 metre öteden hakkında bilgiler nedir yazıları veya şiirleri gibi sözleri veya resimleri 20 metre öteden siteleri gibi benzer birçok forum konularını bulabilirsiniz.

 ~ 

Son Forum Mesajları

Kaynak linkimizi belirtmek koşulu ile her türlü bilgiyi kopyalayabilirsiniz. Forum içerisinde yazılan tüm mesajların hukuki sorumlulukları mesajları yazanlara aittir. Üyeler, üyelik sözleşmesi gereği bu kuralı kabul etmiş sayılır. Ziyaretçilerimiz bu forumu kullanmadan önce Forum Kurallarını okumak zorundadırlar. Aksi durumda meydana gelecek bütün olumsuz durumlardan ziyaretçilerin bizzat kendileri sorumludur. Sitemizde telif, kişi haklarına; yasalara aykırı olduğunu düşündüğünüz bir konu görürseniz bize aşağıdaki iletişim adresinden ulaşabilirsiniz.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 100, 150, 200, 250, 300, 350, 400, 450, 500, 550, 600, 650, 700, 750, 800, 850, 900, 950, 960

© 2006-2019 ilgiliFORUM.com