anne tipleri

 
Bu konu ile benzer olabilecek diğer forum sayfaları
 
 
 
 
anne- Bu saclar ne lavobada..
çocuk- Yav dökülüyo iste ben ne yapayim?
anne- Birazcik daha sigara ic..
çocuk- Yaa anne yine sigara icmeme bagladin ya bu konuyu da helal olsun sana..
anne- Bana "cahilsin" imasinda bulunuyosun sanirim! Gece sen uyurken kesicem o saclarini.. bak söylemedi deme!!

anne-süslenip püslenip disari cikmaya hazirlanirken anneye fikri sorulur
çocuk-nasi olmusum annecimmm?
anne-palyaco gibi!
çocuk-moral bozuk bi sekilde disari çikilir..

anne-24 yasina geldin hala odani toplamiyorsun?
ben-Ama o benim odam! Seni ne irgaliyo yaw
anne-Olabilir! O oda bu evde diil mi?

anne-seni doguracagima tas dogursaydim

anne-toplama sen hicbiyeri...elleme sakin.ben toplarim arkandan.. bu evde hizmetçiyim ben zaten...köle sebastianim ben...........!!!!
 
 

Tam kapiyi acmis evden disari cikiyorumdur ki.. Annem mutfaktan seslenir.

anne- Oglum yemek hazirladim. Nereye?
çocuk- Hep kapiyi actigimda hazir oluyo zaten.
anne- Hala konusuyo dökücem simdi kafandan asagi tencereyi..

anne- Oglum kac kere söyliycem sana su odada sigara icme diye!
çocuk- Sanane ya ben yatmiyo muyum bu odada.. Zarari bana! Sana degil ki.
anne- Aferin oglum. Böyle devam et.

Abim Kibris ta okudugu icin hemen her telefon konusmasinda gerceklesen dialog..

çocuk- Anne abim ariyooo?
anne- Kapat telefonu yazmasin evladima..
çocuk- Ya anne sonucta iki faturayida sen ödemio musun? Ne gerek var tekrar kapa, tekrar ara..
anne- Sen o telefonu hemen kapama da gör bak ben o kablolari yediriyo muyum sana yedirmiyo muyum?

idmana giderken:
anne-bak dizligini almadin yanina, dizin koparsa sakin kosa kosa gelme bana
çocuk-merak etme anne istesemde kosamam zaten!

anne:yeter artik eve gel!
çocuk:cok mu ozlediniz?
anne:hayir..eve gel!
çocuk: yaaa anne bu saatte nasi gelim yarin gelirim
anne:babana verim onla konus..(babaya seslenir)
anne:yok baban konusmuyomus senle!
çocuk:tamam anne tamam geliyorum
anne:bu saatte mi?! gelme!
çocuk:tamam anne tamam gelmiyorum!
anne:gelme eve bi daha!

anne- Hadi daha yatmiycan mi?
çocuk- Cok mu önemli.
anne- Yok yarin sabah kalkamiycaksin da o acidan söylüyorum.
çocuk- Ben öglene dogru kalkmayi tercih ediyorum zaten.
anne- Yarin sabah 7 de kaldirayim seni de gör sen bakalim!

anne-evladim nereye_?
çocuk-disari nereye olcak..?
anne-dur gitmeden once marketten ekmek, yogurt birde bana sigara al gel...
çocuk-ya anne baska isin yokmu senin ? sen al gel.. ala ala..
anne-bak ne diyorsam onu yap evladim.. simdi geliyor terlik ama ...
çocuk-amman bee.. ufffzzz... gec kaldim bee anneeeee...
anne-bana neee 40 yilin basi birsey istedik...
çocuk-anne ya sen herzaman istiyorsun bunu ...
anne-hadi bak hala bana kelime turetmeye calisiyor.. yurruuu marketten sana dediklerimi al gel..
çocuk-ammannn beee... uffzzz... tamamm tammammm..
kisa bir aradan sonra cocuk eve gelir.. annesinin istediklerini birakmak icin ..
çocuk-anne ben geldim .. al hadi sunlarida ben gidiyorum..
anne-gidisin olurda dönüsün olmaz insaallaahhh . amin...
çocuk-hayy allam annemi dusman mi annayamadim beaa...hadi eyvalla ben gittim..
anne-git gitt cehennemin dibine git..

anne- Hadi oglum kalk su bilgisayarin basindan da yemege gel , masada seni beklemiycez!
çocuk- Yaaa ben tokum..
anne- Tok mok anlamam bu yemeklerin hepsini ben mi yiycem!

.anneyle kavga edilmistir (anne salondadir ve ben odamdayimdir) ve disari çikilip arkadaslarla bulusulacaktir:
çocukanneeeeee tisörtüm nerde?
anne-...orda...
çocuk-orasi neresi yaw?
anne-...orda iste...her zaman nerde duruyorsa orda...
çocuk-her zaman dolapta duruyordu ama simdi yok?!
anne-...o zaman surdadir...
çocuk-anneee bak deli etme nerde oldugunu adam gibi söyliyeceksen söyle,söylemiyeceksende ben bütün evi darmadagin edip bulurum tisörtü?!!!
anne-...geber allahin cezasi,hizmetçin mi var senin,kendin topla o zaman!
çocuk-(nasil yaaa)??!!!fesupanallah!!!ya sabir

 
 

 
 
Çok güzel :D :D :D :D paylaşım için teşekkürler
Denildimi Bir Yerin Adına TÜRK Beldesi,

Gözüm ALBAYRAK Arar Kulağım EZAN Sesi

VATAN AŞKI MUKADDES

         ESMER


   TALABANİ KEDİLERİN SENİN OLSUN BİZ KÖPEKLERİNİ İSTİYORUZ

abı annemı ozledım bunları okuyunca elıne saglıkk

 ~ 

Bu konunun linki : 

Yukarıdaki linki arkadaşlarınıza göndermek için kullanabilirsiniz ve bu sayfada; anne tipleri hakkında bilgiler nedir yazıları veya şiirleri gibi sözleri veya resimleri anne tipleri siteleri gibi benzer birçok forum konularını bulabilirsiniz.

 ~ 

Son Forum Mesajları

Kaynak linkimizi belirtmek koşulu ile her türlü bilgiyi kopyalayabilirsiniz. Forum içerisinde yazılan tüm mesajların hukuki sorumlulukları mesajları yazanlara aittir. Üyeler, üyelik sözleşmesi gereği bu kuralı kabul etmiş sayılır. Ziyaretçilerimiz bu forumu kullanmadan önce Forum Kurallarını okumak zorundadırlar. Aksi durumda meydana gelecek bütün olumsuz durumlardan ziyaretçilerin bizzat kendileri sorumludur. Sitemizde telif, kişi haklarına; yasalara aykırı olduğunu düşündüğünüz bir konu görürseniz bize aşağıdaki iletişim adresinden ulaşabilirsiniz.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 100, 150, 200, 250, 300, 350, 400, 450, 500, 550, 600, 650, 700, 750, 800, 850, 900, 950, 960

© 2006-2019 ilgiliFORUM.com