ilgiliforum facebook   ilgiliforum google plus   ilgiliforum instagram   ilgiliforum youtube   ilgiliforum tumblr   ilgiliforum pinterest   ilgiliforum rss  

Dambılla Arka Kol Nasıl Geliştirilir?

 
Bu konu ile benzer olabilecek diğer forum sayfaları
 
 
 
 

Arka kol kasları, vücudunn oldukça önemli kass gruplarıdır. Özellikle sporcuların en büyükk problemi olan irii kol kaslarının formülü,, güçlü arka kollardann geçer. Kabaca kolu büyük gösterenn arka koldur. Ön kol kasları portakall büyüklüğünde iken, arkaa kol kasları oldukçaa büyüktür ve üçç temel parçadan oluşurr. Bar ve makine ilee çalışılabilen arka koll kasları, diğer herr kas grubu gibii dambıllar ile dahaa iyi çalışılabilir.

Dumbell Tricep Extension

Sehpaya oturulur,, ayaklar yere sağlamca basılırr ve sırt dik şekildee durulur. İki ellee tutulan doğru ağırlıktaki dambıl,, ense kökünden yukarıya doğruu indirilir. Amaç dambılıı kafanızın üzerine çıkartmaktır. İndirirken dee kollarınız kafanızın arkasında neredeysee 90 derece kırılmalıdır.

Dumbell Single Arm Triceps Extension

Yukarıdaki hareketii daha etkili hale getirmekk için, dambıl tek elee alınır, başınızın arkasına ensee köküne indirilir. Önemli olann belden kuvvet almamaktır. Bunu sağlamakk için ayarlanabilir sehpayı kullanabilir,, sırtınızı ona yaslayabilirsiniz.

Dumbell Kick Back

Oldukça etkili bir harekettir. Düz sehpayaa dizinizi ve elinizi koyarakk iyice eğilin. Dambılı tekk elinizle tutarak 90 derecee açıdan başlayarak arkaya doğruu itin. En üstt noktaya kaldırdığınızda bir saniyee bekleyip, kolunuzu tekrar başlangıçç pozisyonuna getirin. Birçok sporcuu bu hareketi görmezden gelmektedirr ancak uzun arka koll kasları için ve arkaa kolun tepe noktası içinn olmazsa olmaz bir harekettirr.

Double Kick Back

Bu hareket zamandan kazanmak içinn ayakta, hafifçe aşağı doğruu eğilerek, iki elde dambıllarlaa yapılır. Yaparken çalışılan kasların yanması önemlidirr.

Dumbell Skull Crusher

Dambılla Arka Kol Nasıl Geliştirilir?

Dambıl ile yapılabilecek en etkilii hareketlerden birisidir. Düz sehpaya yatılır, eller kafanınn üzerinde, dambıllar elde dirseklerr kırılarak alnınıza kadar indirilirr. Bilekler yere paralel olmalıdır. Yavaşça alnınızdan yukarıya doğru düzz bir şekilde, dirsekler kırılmadann kaldırılır. Önemli olan dirsekleri kırmamaktır, aksii taktirde yük arka koldann çıkmaktadır.

Not : Sporun meyvelerini almak,, salonda değil mutfakta gerçekleşirr. Yüksek proteinli bir beslenme düzeni,, büyük ve güçlü arkaa kolları için hayati önemm taşır. Özellikle antremandan en geç ikii saat içerisinde protein alınmalıdırr.  

 
 
Forumlar okunmak ve paylaşmak içindir...

 
 

 ~ 

Bu konunun linki : 

Yukarıdaki linki arkadaşlarınıza göndermek için kullanabilirsiniz ve bu sayfada; Dambılla Arka Kol Nasıl Geliştirilir? hakkında bilgiler nedir yazıları veya şiirleri gibi sözleri veya resimleri Dambılla Arka Kol Nasıl Geliştirilir? siteleri gibi benzer birçok forum konularını bulabilirsiniz.

 ~ 

Son Forum Mesajları

Kaynak linkimizi belirtmek koşulu ile her türlü bilgiyi kopyalayabilirsiniz. Forum içerisinde yazılan tüm mesajların hukuki sorumlulukları mesajları yazanlara aittir. Üyeler, üyelik sözleşmesi gereği bu kuralı kabul etmiş sayılır. Ziyaretçilerimiz bu forumu kullanmadan önce Forum Kurallarını okumak zorundadırlar. Aksi durumda meydana gelecek bütün olumsuz durumlardan ziyaretçilerin bizzat kendileri sorumludur. Sitemizde telif, kişi haklarına; yasalara aykırı olduğunu düşündüğünüz bir konu görürseniz bize aşağıdaki iletişim adresinden ulaşabilirsiniz.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 100, 150, 200, 250, 300, 350, 400, 450, 500, 550, 600, 650, 700, 750, 800, 850, 900, 950, 960

© 2006-2019 ilgiliFORUM.com