ilgiliforum facebook   ilgiliforum instagram   ilgiliforum youtube   ilgiliforum tumblr   ilgiliforum pinterest   ilgiliforum rss  

En Faydalı Diyetler

 
Bu konu ile benzer olabilecek diğer forum sayfaları
 
 
 
 
   

En Faydalı Diyetler

 

En Faydalı Diyet Listeleri


Faydalı Diyetler


İnsanoğlu metabolizma yapısına bağlı olarak farklı durumlara ayak uydurabilir. Size çok kolay gelen bazı hareketler başka bir insanın içinde çıkamayacağı kadar zorlanmasına da neden olabilir. Bu sebepten düzenli olarak başkalarının yaptığı diyet programlarına uymak yerine kendi metabolizmanıza uygun bir diyet programının peşinden gitmeniz daha faydalı olacaktır.

Makrobiyotik Diyet

- Yüksek lif oranına ve düşük yağ miktarına sahip yemeklerle beslenmeyi öngörüyor. Vejetaryenler tarafından uygulanıyor.

- Örnek gıdalar: Sayo eti, fasulye, fındık, kepekli pirinç, sebze ve meyve.

Makrobiyotik 'te 4 altın kural

1- Sadece karnınız açken yiyin ve bir lokmayı en az 50 kez çiğneyerek yutun.

2- Günlük aldığınız gıdaların yüzde 10'u çorba, yüzde 30'u sebze, yüzde 10'u fasulye ve yüzde 50'si tahıl olmalıdır. Tüm bunların yanında meyve ve bir avuç fındık yemeniz gerekiyor.

3- Bol bol yeşil çay için. Bu sindirim sistemini hızlandırır.

4- Diyetinizi yoga ile destekleyin, böylece en iyi sonuçları alacaksınız.


Sonoma Diyeti

- Asya ve Akdeniz mutfağının karışımından oluşuyor.

- Örnek gıdalar: Yağsız et, peynir, badem, dolmalık biber, zeytin, brokoli, üzüm, zeytinyağı, çilek, domates, tahıl, her türlü deniz ürünü ve kırmızı şarap.

Nasıl uygulanıyor?

Bu diyet üç aşamadan oluşuyor.

Birinci bölüm:
10 gün sürüyor. Muz gibi tatlıyı hatırlatan meyveler yasak. Günde sadece bir bardak süt içebilirsiniz (yağsız). Nişastalı sebzeler ya da tam tahıllar (Mısır, patates, pirinç, pişmiş havuç, ekmek, kahvaltılık gevrekler) ve alkol ilk hafta yasaklar listesinde. Kadınlar için limit 1200 erkekler için 1400 kalori.

İkinci aşama: İ
stediğiniz kiloya gelene kadar devam ediyor. Günde bir bardak şarap içebilirsiniz. Birinci aşamada yasak olan sebze ve meyvelerden günde bir porsiyon yiyebilirsiniz. Kalori limiti kadınlar için 1500, erkekler için 1800.

Üçüncü aşama: Kilo verdikten sonra da yaşlanmayı geciktirmek için sağlıklı beslenmeye devam etmeniz gerekiyor.

Yasaklar: Hayvansal gıdalar, öğünler arası atıştırmalar, meyve suyu, kurutulmuş meyve… Şeker, ekmek, kurabiye, kraker, pirinç, peynir, katı yağ, reçel, dondurma ve hamur işleri de yasak. Sabah kahvaltısında küçük, öğlen ve akşam yemeğinde ise orta boy tabak kullanın. Bu rejimde, diyet ürünler kullanılmıyor.


7 Günde 3 Kilo verme


Kısa sürede kilo vermek zor olsa da imkansız değildir.  Sadece istemek ve harekete geçmek yeterli olacaktır.  Genellikle  yaz mevsimi yaklaşmaya başlayınca,   fazla kilolarımız daha fazla gözümüze çarpmaya başlar ve bizleri  ziyadesiyle rahatsız eder.  Oysa ki!   Beslenme alışkanğımızın rolü  kalıcı kilo vermek konusunda çok büyüktür.

1. Gün diyet listesi:

Sabah aç  karnına içeceğimiz bir bardak ılık su ile güne merhaba diyebiliriz.  En önemli öğün  olan kahvaltımızı atlamadan,  bir dilim  beyaz peynir,  bir dilim  kepek ekmeği ve  domates yenmelidir.

Öğlen:  Izgara veya haşlanmış tavuk,   yeşil  yapraklı sebze salatası  yenmelidir.

Akşam:  Lahana salatası  ve  meyve salatası.



Emziren Anne Diyeti

1.Gün

Kahvaltı: 1 yumurta, 1 bardak şekersiz süt, 1 dilim kepekli ekmek ve küçük bir parça beyaz peynir
Öğlen:  1 dilim kepek ekmek, 1 porsiyon yağsız etli sebze, 1 küçük porsiyon yağsız makarna, yoğurt
Akşam: 1 kase domates çorbası, 1 ortaboy balık ızgara, bolca salata ve meyve

2.Gün

Kahvaltı: 1 yumurta, 1 bardak şekersiz süt, 1 dilim kepekli ekmek, 1 kaşık bal ve domates
Öğlen: 1 porsiyon yağsız etli fasülye, 1 tabak yağsız pilav, 1 kase komposto, 1 dilim kepek ekmek
Akşam: 1 kase tarhana çorbası, 4-5 adet ızgara köfte, 1 kase yoğurt, 1 tabak kayısı.

3.Gün:

Kahvaltı: 1 bardak taze portakal suyu, 1 yumurta, küçük bir parça beyaz peynir, 1 dilim kepek ekmek
Öğlen: 1 porsiyon etli bezelye, 1 kase cacık, 1 parça börek, komposto ve 1 dilim kepek ekmek
Akşam: 1 kase yayla çorbası, 1 porsiyon haşlanmış tavuk but, 1 porsiyon salata. (yeşillik)

4.Gün

Kahvaltı: 1 yumurta, 1 dilim beyaz peynir, domates, 1 bardak çay, 1 dilim kepek ekmek
Öğlen: 1 porsiyon barbunya pilaki, 1 dilim kepek ekmek, bolca salata ve 1 kase kaymaksız yoğurt
Akşam: 1 porsiyon bonfile ve patates haşlama, 1 porsiyon taze fasülye, 1 dilim ekmek ve cacık

5.Gün

Kahvaltı: 1 yumurta, 1 bardak şekersiz süt, 1 dilim kepek ekmek, biraz beyaz peynir ve şekersiz çay
Öğlen: 5-6 adet yağsız köfte, 1 kase kaymaksız yoğurt, sütle hazırlanmış püre ve portakal
Akşam: 1 kase mercimek çorbası, 1 parça tavuk göğüs haşlama, 1 tabak taze fasülye, cacık ve elma

6.Gün

Kahvaltı: 1 bardak süt, 7-8 adet siyah zeytin, 1 dilim beyaz peynir, 1 dilim kepeksiz ekmek ve çay
Öğlen: 1 tabak yağsız etli türlü, 1 küçük kase pilav, 1 kase cacık, yağsız pilav ve 2 portakal
Akşam: 1 adet haşlanmış alabalık, 1 dilim kepekli ekmek, salata ve biraz yağsız makarna

7.Gün

Kahvaltı: 1 bardak şekersiz süt, 1 dilim kepek ekmek, domates, beyaz peynir ve şekersiz çay
Öğlen: 1 tabak taze bezelye, 1 dilim kepek ekmek, cacık, salata ve haşlanmış patates
Akşam: 1 kase domates çorbası, 1 parça bonfile, 1 dilim kepek ekmek, salata ve meyve

Ara Öğünler

Gün içerisinde acıktığınızda meyve, 1 bardak süt veya salata yiyebilirsiniz.



South Beach Diyeti

- Amacı kişiye gıdaların beslenme değerlerini ve uygun porsiyonları öğretmek. Bu yüzden diyet programı, ilk önce düşük karbondidrat ve bol sebze ile başlıyor. İki hafta sonra çikolata ve makarna gibi bol karbonhidratlı gıdalara geçiliyor.

- Örnek gıdalar: 1'inci aşama: Sebze, yumurta, peynir, fındık, balık. 2'nci aşama: Mısır gevreği, patates ve ev yapımı ekmek.

ilgiliFORUM.com

 
 
Forumlar okunmak ve paylaşmak içindir...

 
 

 ~ 

Bu konunun linki : 

Yukarıdaki linki arkadaşlarınıza göndermek için kullanabilirsiniz ve bu sayfada; En Faydalı Diyetler hakkında bilgiler nedir yazıları veya şiirleri gibi sözleri veya resimleri En Faydalı Diyetler siteleri gibi benzer birçok forum konularını bulabilirsiniz.

 ~ 

Son Forum Mesajları

Kaynak linkimizi belirtmek koşulu ile her türlü bilgiyi kopyalayabilirsiniz. Forum içerisinde yazılan tüm mesajların hukuki sorumlulukları mesajları yazanlara aittir. Üyeler, üyelik sözleşmesi gereği bu kuralı kabul etmiş sayılır. Ziyaretçilerimiz bu forumu kullanmadan önce Forum Kurallarını okumak zorundadırlar. Aksi durumda meydana gelecek bütün olumsuz durumlardan ziyaretçilerin bizzat kendileri sorumludur. Sitemizde telif, kişi haklarına; yasalara aykırı olduğunu düşündüğünüz bir konu görürseniz bize aşağıdaki iletişim adresinden ulaşabilirsiniz.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 100, 150, 200, 250, 300, 350, 400, 450, 500, 550, 600, 650, 700, 750, 800, 850, 900, 950, 960

© 2006-2019 ilgiliFORUM.com