Fizik ???

 
Bu konu ile benzer olabilecek diğer forum sayfaları
 
 
 
 
Çoğu öğrencinin en nefret ettiği derslerin başında fizik gelir (ben çok severim). Ama kendisi de bilmez neden sevmediğini belki de sağdan soldan duyma laflarla kendine komplex haline getirir fiziği.

Bence fizik sevilmez yaşanılır. Hayatın içinde fiziği keşfettikçe ona olan ilgi kat kat artar ve hayatın vazgeçilmez bir parçası haline gelir.

Siz fiziğe nasıl bakıyorsun ??

Kısa ve Öz olsun lütfen.
 
 

 
 
ben taşkın tunanın gözü ile bakıyorum. bence harika bir bilim dalı... elimde olsaydı ilminide görmek, öğrenmek  isterdim... özellikle madde ve uzay kavramlarını öğrenmek çok ilginç.... hatta dayanılmaz derecede cezbedici... okuyan arkadaşlarada helal olsun... zordur biraz ama kainatı anlamak var işin ucunda bence değer.

tabi gönül ister işin ucunda maddi kaygılar olmadan sırf zevk için okunulsa...belki daha çok sevilecek...sonuçta köşeyi dönülesi bir meslek olamayadabilir...

uzaktan gördüğüm kadarı ile tabiki :)


hayatta kendimi en fazla iddialı gördüğüm 3-5 meseleden birisi.. okutulan dersler ve formüller açısından değil..

Ben fizik gerçeği ile Fizik bölümü 2. sınıfta tanıştım. 1. sınıftaki fizik dersleri hem azdı hem de klasik fizik (mekanik vs.) olduğu için sıkıcıydı.

2. sınıfta kuantum fiziği ile hayata bakışım resmen değişti. Maddeleri daha farklı algılamaya başladım ve bir heyecan haline geldi fizik. Her gün gelişen ve sanki hissedilen bir duygu haline geldi bana göre. Bir ara çok kaptırdım kendimi makale kitapları falan aldım.  Okudum ilk zamanlar birşey anlamadım sonra sonra daha iyi anlamaya başladım. her bilime yakın olması ve herşeyi yapabileceğini göstermesi bakımından çook özgür bir alandır fizik.

evet tum bılım dallarının babasıdır fızık

Ben fizik gerçeği ile Fizik bölümü 2. sınıfta tanıştım. 1. sınıftaki fizik dersleri hem azdı hem de klasik fizik (mekanik vs.) olduğu için sıkıcıydı.

2. sınıfta kuantum fiziği ile hayata bakışım resmen değişti. Maddeleri daha farklı algılamaya başladım ve bir heyecan haline geldi fizik. Her gün gelişen ve sanki hissedilen bir duygu haline geldi bana göre. Bir ara çok kaptırdım kendimi makale kitapları falan aldım.  Okudum ilk zamanlar birşey anlamadım sonra sonra daha iyi anlamaya başladım. her bilime yakın olması ve herşeyi yapabileceğini göstermesi bakımından çook özgür bir alandır fizik.

ben fizikten anlamam çünkü bölümümle alakası yok amaaaa adminin fiziğe olan aşkı beni etkiliyo :) sanki fizik okumalıymışım sanki, yanlış bölümdeymişim gibi hissediyorum :) seviyorum fiziği uzaktann uzağa :)

evet tum bılım dallarının babasıdır fızık
matematikçiler de matematiğin baba olduğunu söylüyolar.. onlara iki çift lafınız var mı..

evet tum bılım dallarının babasıdır fızık
matematikçiler de matematiğin baba olduğunu söylüyolar.. onlara iki çift lafınız var mı..
yanı arkadasım fızık okadar genıskı matematıgı bıle kapsıyo yanı fızıgı dunya gıbı dusun amerıka onun matematıgını olusturuyo yeterlımı

Cevaplar etkileyici ;

Someone -- Sevilmez yaşanılır

Cotton prences -- Taşkın Tunanın Gözü 

Quxzed -- Kendimi iddialı gördüğüm 3-5 meseleden biri

Manolya -- Tüm bilim dallarının babası

İstanbullu -- ???

C.S.J -- ??? (heyecan olabilir mi??)

Cevaplar etkileyici ;

Someone -- Sevilmez yaşanılır

Cotton prences -- Taşkın Tunanın Gözü 

Quxzed -- Kendimi iddialı gördüğüm 3-5 meseleden biri

Manolya -- Tüm bilim dallarının babası

İstanbullu -- ???

C.S.J -- ??? (heyecan olabilir mi??)

evet heyecanlı olmasa bu kadar sevmezdim ;)
hayata diğer insanlardan farklı bakıyorsunuz ve diğer insanların normal hayatla ilgili bilmedikleri bazı şeyleri biliyorsunuz.

Ayrıca matematikle fizik iç içedir. Ne fiziksiz matematik ne de matematiksiz fizik olur. ;)

Fizik çoğu yerde matematikçilere yol göstermiştir.Mesela matematikte daha keşfedilmemiş bir fonksiyon fizik sayesinde ortaya çıkmıştır. (Dirac Delta Fonksiyonu). Kısaca fizikçiler matematikçilere bulmaları gerekli olan şeyi göstermiştir. Ayrıca ben Türev integral ve diferansiyeli de (yanlış bilmiyorsam) fizikçilerin bulduğunu biliyorum. çünkü tamamen fiziksel olaylara bağlı olarak yine İHTİYAÇ olduğu için ortaya çıkmıştır. Mesela bir cismin zamanla ilerlemesini bir koordinat sistemine koyarsanız bir grafik ortaya çıkar O grafikteki fonksiyonun eğimi türevidir vs. İhtiyaç olmasa kullanılmazdı eminim :)


Cevaplar etkileyici ;

Someone -- Sevilmez yaşanılır

Cotton prences -- Taşkın Tunanın Gözü 

Quxzed -- Kendimi iddialı gördüğüm 3-5 meseleden biri

Manolya -- Tüm bilim dallarının babası

İstanbullu -- ???

C.S.J -- ??? (heyecan olabilir mi??)

evet heyecanlı olmasa bu kadar sevmezdim ;)
hayata diğer insanlardan farklı bakıyorsunuz ve diğer insanların normal hayatla ilgili bilmedikleri bazı şeyleri biliyorsunuz.

Ayrıca matematikle fizik iç içedir. Ne fiziksiz matematik ne de matematiksiz fizik olur. ;)

Fizik çoğu yerde matematikçilere yol göstermiştir.Mesela matematikte daha keşfedilmemiş bir fonksiyon fizik sayesinde ortaya çıkmıştır. (Dirac Delta Fonksiyonu). Kısaca fizikçiler matematikçilere bulmaları gerekli olan şeyi göstermiştir. Ayrıca ben Türev integral ve diferansiyeli de (yanlış bilmiyorsam) fizikçilerin bulduğunu biliyorum. çünkü tamamen fiziksel olaylara bağlı olarak yine İHTİYAÇ olduğu için ortaya çıkmıştır. Mesela bir cismin zamanla ilerlemesini bir koordinat sistemine koyarsanız bir grafik ortaya çıkar O grafikteki fonksiyonun eğimi türevidir vs. İhtiyaç olmasa kullanılmazdı eminim :)


süper acıklama tebrık ederım

dendigi gıbı bu ıkısı kesınlıkle bırbırınden ayrılamz. sahsen benım meslegımoyle ıcab ettırıyor. su an bıle bulunan bazı ıcalar bunların bırbırı ıle kaynasmasından meydana gelıo
 
|^^^^^^^^^^^^ ||
|___eMeGe SayGı___| |||___
| _____________ l | |__|__|___| )
(@!)!(@)**|(@) (@)****|(@)
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

Alıntı
Cotton prences -- Taşkın Tunanın Gözü 

şimdi yeri gelmişken biraz tanıtayım değil mi kimdir bu taşkın tuna nasıl bakar fiziğe ;

1962 ankara fen fakültesinden fizik yüksek mühendisi olarak mezun olmuş.daha sonra DMİ genel müdürlüğüne geçen tuna, almanya'da staj eğitimini tamamladıktan sonra ingiltere reading üniversitesinden yüksek lisansını master seviyesinde tamamlamış.yurda dönüşünde odtü'de öğretim görevlisi olarak çalıştıktan sonra ABD'de çevre sorunları konusunda eğitim gören tuna,1987-1991 yılları arasında ingilterede avrupa meteorolojik tahmin ve araştırma merkezinda uzman olarak hizmet verdi daha sonra yurda dönen taşkın tuna çevre bakanlığına genel müdür olarak atandı...3 yıl sonrada emekli oldu...

bir hayli ilgi çekici bir kariyer açıkçası.. ben yazarı  ilk "uzayın sırları" isimli kitabı ile tanıdım ve mükemmel bir yazım dili var "hiç çakmam, anlamam" diyen biri bile biraz ilgilenirse bir hayli zevk alabilir.


Yaw Fizik Cok Onemli Ve Guzel ama Bunun Not Sistemi Cercevesinde Yasiyo Olmamiz Fizige Karsi Negative Dusuncelere Sahip Olmamiza Neden Oluyor..
Efsane Geri Ha Döndü Ha Dönecek......

evet tum bılım dallarının babasıdır fızık

şimdi bende kendi dalımı tüm bilimlerin babası anası yaparsam nolacak.... :)

fizikle aram iyiydi....bu dersi gördüğüm  yıllarda...

evet tum bılım dallarının babasıdır fızık

şimdi bende kendi dalımı tüm bilimlerin babası anası yaparsam nolacak.... :)

fizikle aram iyiydi....bu dersi gördüğüm  yıllarda...
ama arkadasım gercek bu ne dıye bılırızkı

evet tum bılım dallarının babasıdır fızık

şimdi bende kendi dalımı tüm bilimlerin babası anası yaparsam nolacak.... :)

fizikle aram iyiydi....bu dersi gördüğüm  yıllarda...
ama arkadasım gercek bu ne dıye bılırızkı

Evet doğru. çok eskilerde tek bir bilim vardı o da Felsefe idi.Yani bütün bilim dalları birleşik gibi bişeydi. Felsefe'den ayrılan ilk bilim dalı Fizik olmuştur.

Butun Bilimlerin BABASI MATEMATIKTIR.. Cunku HAYAT MATEMATİKTİR...
Efsane Geri Ha Döndü Ha Dönecek......

ben fizik bölümüne sadece puanım tuttuğu için geldim,  aslında fizik derslerini her zaman severdim ama hayalimde çok farklı yerler vardı,bu benim 3.yılım ve bu yıla kadar her gün okulu bırakmayı düşünerek geçti ama 3 yıldır bi şekilde fiziğin içindeyim,okulda verilen ezbere dayalı bi eğitim olduğu için fiziği anlamam ve sevmem biraz geç oldu ama bir hocam sayesinde daha doğrusu onun fiziğe bakış açısı sayesinde şuan fiziği gerçekten seviyorum ve iyiki burdayım diyorum..ve fizikçi olmak bir ayrıcalıktır diye düşünüyorum  :P :P

Butun Bilimlerin BABASI MATEMATIKTIR.. Cunku HAYAT MATEMATİKTİR...

sadece matematik olsaydı bu mesajı yazamazdın :) Fizik sayesinde yazıosun unutma :p yani ben matematik olmasın da demiyorum ama Fizikle Matematik karı-koca gibidir. Yukarıda da dediğim gibi ne fiziksiz matematik ne de matematiksiz fizik bir işe yarar! ;)

Çoğu öğrencinin en nefret ettiği derslerin başında fizik gelir (ben çok severim). Ama kendisi de bilmez neden sevmediğini belki de sağdan soldan duyma laflarla kendine komplex haline getirir fiziği.

Bence fizik sevilmez yaşanılır. Hayatın içinde fiziği keşfettikçe ona olan ilgi kat kat artar ve hayatın vazgeçilmez bir parçası haline gelir.

Siz fiziğe nasıl bakıyorsun ??

Kısa ve Öz olsun lütfen.

şehrin ortasında,en kalabalık caddede bir kanguru görsem,ona bakacağım gibi bakıyorum!!! ;D

fiziği 3ünciye alıyorum da  :-*

Butun Bilimlerin BABASI MATEMATIKTIR.. Cunku HAYAT MATEMATİKTİR...

sadece matematik olsaydı bu mesajı yazamazdın :) Fizik sayesinde yazıosun unutma :p yani ben matematik olmasın da demiyorum ama Fizikle Matematik karı-koca gibidir. Yukarıda da dediğim gibi ne fiziksiz matematik ne de matematiksiz fizik bir işe yarar! ;)

Ben Tam Aksini Dsunuyorum Cunku Fiziki Kurallari Matematiksel Yontemlerle Elde Ediliryor Benim Bildigim Hicbir Fizik Kurami Yok Matematik Kullanilmadan Bulunan.. Ancak Her Matematik Kuraminda Fizik Kullanmiyoruz. En Basitinden Toplama Cikarma.. Yane Matematik Fizigi Kapsar..
Efsane Geri Ha Döndü Ha Dönecek......

Butun Bilimlerin BABASI MATEMATIKTIR.. Cunku HAYAT MATEMATİKTİR...

sadece matematik olsaydı bu mesajı yazamazdın :) Fizik sayesinde yazıosun unutma :p yani ben matematik olmasın da demiyorum ama Fizikle Matematik karı-koca gibidir. Yukarıda da dediğim gibi ne fiziksiz matematik ne de matematiksiz fizik bir işe yarar! ;)

Ben Tam Aksini Dsunuyorum Cunku Fiziki Kurallari Matematiksel Yontemlerle Elde Ediliryor Benim Bildigim Hicbir Fizik Kurami Yok Matematik Kullanilmadan Bulunan.. Ancak Her Matematik Kuraminda Fizik Kullanmiyoruz. En Basitinden Toplama Cikarma.. Yane Matematik Fizigi Kapsar..


bilgisayarların içi matematik kaynıyor :D
ben sadece internetle ilgilenmeme rağmen(yani pc nin sisteminden vs. çakmam) ben bile biliyorum yaw :D


Butun Bilimlerin BABASI MATEMATIKTIR.. Cunku HAYAT MATEMATİKTİR...

sadece matematik olsaydı bu mesajı yazamazdın :) Fizik sayesinde yazıosun unutma :p yani ben matematik olmasın da demiyorum ama Fizikle Matematik karı-koca gibidir. Yukarıda da dediğim gibi ne fiziksiz matematik ne de matematiksiz fizik bir işe yarar! ;)

Ben Tam Aksini Dsunuyorum Cunku Fiziki Kurallari Matematiksel Yontemlerle Elde Ediliryor Benim Bildigim Hicbir Fizik Kurami Yok Matematik Kullanilmadan Bulunan.. Ancak Her Matematik Kuraminda Fizik Kullanmiyoruz. En Basitinden Toplama Cikarma.. Yane Matematik Fizigi Kapsar..


bilgisayarların içi matematik kaynıyor :D
ben sadece internetle ilgilenmeme rağmen(yani pc nin sisteminden vs. çakmam) ben bile biliyorum yaw :D



Eğer transistör, işlemci vs. icat edilmeseydi kullanacağın bir bilgisayarın olmazdı. İstediğin kadar matematik bil. Donanım olmadan program bir işe yaramaz ;) İsteseniz de istemeseniz de Fiziğe mahkumsunuz :)

transistör işletim sistemi vs. bunlar gökten zembille mi inmiş yaw?hepsi denklemelerle bulunmuş...geçen fizikçi bi ödev hazırlatı bize..kepler kanunları....yazmadığım diferansiyel denklem kalmadı yaw...

Butun Bilimlerin BABASI MATEMATIKTIR.. Cunku HAYAT MATEMATİKTİR...

sadece matematik olsaydı bu mesajı yazamazdın :) Fizik sayesinde yazıosun unutma :p yani ben matematik olmasın da demiyorum ama Fizikle Matematik karı-koca gibidir. Yukarıda da dediğim gibi ne fiziksiz matematik ne de matematiksiz fizik bir işe yarar! ;)

Ben Tam Aksini Dsunuyorum Cunku Fiziki Kurallari Matematiksel Yontemlerle Elde Ediliryor Benim Bildigim Hicbir Fizik Kurami Yok Matematik Kullanilmadan Bulunan.. Ancak Her Matematik Kuraminda Fizik Kullanmiyoruz. En Basitinden Toplama Cikarma.. Yane Matematik Fizigi Kapsar..


bilgisayarların içi matematik kaynıyor :D
ben sadece internetle ilgilenmeme rağmen(yani pc nin sisteminden vs. çakmam) ben bile biliyorum yaw :D



Eğer transistör, işlemci vs. icat edilmeseydi kullanacağın bir bilgisayarın olmazdı. İstediğin kadar matematik bil. Donanım olmadan program bir işe yaramaz ;) İsteseniz de istemeseniz de Fiziğe mahkumsunuz :)

Simdi Soyle Soliyim Matematigin Temel Alindigi Hatta Matematiksiz Bir Hic Olan Bir Fizik Ancak Matematigi Temel Aliyo. Yane ne Kadar Transistoru Fizik Bulursa Bulsun. Fizik Zaten Matematiktir. Fizikte Matematigin Kullanilmadigi Bir yer Var mi ?
Efsane Geri Ha Döndü Ha Dönecek......

arkadaşlar bu tartışma fizikle matematiğin kavgası mı,yoksa fizikçilerle matematikçilerin mi nedir yahu?? kabul edin fizikle matematik iç içe geçmiş iki bilim dalı,illaki birinin diğerinden üstün olması gerekmez ki,zaten bizim ikisine aynı anda ihtiyacımız var,,illaki birini baba yapacaksak diğeride annedir  :P ve anneler babalar ayrılmasın lütfen kavga da etmesinler :P

arkadaşlar bu tartışma fizikle matematiğin kavgası mı,yoksa fizikçilerle matematikçilerin mi nedir yahu?? kabul edin fizikle matematik iç içe geçmiş iki bilim dalı,illaki birinin diğerinden üstün olması gerekmez ki,...


aynen işte ben de onu diyorum kaç gündür +1 ;)

 Fiziğe sevgiyle ve ilgiyle ilk bakışım Modern Fizik ve İkizler Paradoksu ile olmuştur.Aynı yumurta ikizlerinin birbirlerinden ayrılması ve bir zaman sonra bir araya geldiklerinde birbirlerinden yaşça farklı olmaları çok ilgi çekici olmuştu benim için.Benzer olarak aynı anda ayarlanmış iki dijital saatten birinin uçak yolculuğu sonrası bir yere vardığında diğerinden çok az da olsa bir farkla işlediğini bilmek insanı hayrete düşüren olaylardı. Bunları rölativite teorisini bilmeyen birine anlatmak imkansızın ötesinde.Her ne kadar sokaktaki insan "fizik" denilince "-O da ne böle beden gibi sağlıkla ilgili bişi mi?" diye karşılıklar verse de günlük yaşamında fizik kurallarına göre yaşadığını ve ondan elde edilen bilgilerle televizyon izleyip seyahat ettiğinin farkında olanlar da yok değil.
Tabiatı bile ayrılık üzerine kurmamış mı yaradan
Yaprak düşer dalından
Damla ayrılır bulutundan
Seviyorum derken bile ayrılır sözler dudaklardan...

arkadaşlar bu tartışma fizikle matematiğin kavgası mı,yoksa fizikçilerle matematikçilerin mi nedir yahu?? kabul edin fizikle matematik iç içe geçmiş iki bilim dalı,illaki birinin diğerinden üstün olması gerekmez ki,zaten bizim ikisine aynı anda ihtiyacımız var,,illaki birini baba yapacaksak diğeride annedir  :P ve anneler babalar ayrılmasın lütfen kavga da etmesinler :P

yaw benim fiziğe falan ihtiyacım yok ihtiyacım yok :)
matematik öğretmenliğpi olucak sonum...öğrencilere fizikle alakalı bi, şey anlatmayı düşünmüyorum :D
bu durumda fiziğe neden ihtiyacım olsun ki?
mühendis olsam ya da benzeri eyvallah.. ;)
burdan çıkan sonuç şuduR!!!
her fizikçi matematiğe muhtaçtır!!!ama her matematikçi fiziğe muhtaç değildir!!!
:D


her fizikçi matematiğe muhtaçtır!!!ama her matematikçi fiziğe muhtaç değildir!!! :D

sen önceki mesajları okumamışsın yada yeterince iyi anlamamışsın demekki ;)

son girdiğim fizik sınavının etkisinden olabilir :D

fiziğe yada matematiğe muhtaç olup olmamak değil ki önemli olan,,ewet matematiksiz fizik olmaz ama bide şöyle düşün,,fizik matematiği,felsefeyi ve biraz da kimyayı kapsar,,başka bilim dalları da vardır belki aklıma gelmeyen,,yani matematik sadece matematiktir kimya sadece kimya.. Ama fizik hepsinin içinde bulunduğu bir bilimdir,,ve iyi bir fizikçi aynı zamanda iyi bir matematikçidir,,ama bunun tersi sözkonusu değil  ;)

arkadaşlar bu tartışma fizikle matematiğin kavgası mı,yoksa fizikçilerle matematikçilerin mi nedir yahu?? kabul edin fizikle matematik iç içe geçmiş iki bilim dalı,illaki birinin diğerinden üstün olması gerekmez ki,zaten bizim ikisine aynı anda ihtiyacımız var,,illaki birini baba yapacaksak diğeride annedir  :P ve anneler babalar ayrılmasın lütfen kavga da etmesinler :P

Tamam bi Yerde Bende Bunu Diyorum Matematik Fizigi İcine Alir...
Efsane Geri Ha Döndü Ha Dönecek......

fızık ı kazan dıgım ılk gunlerde batsın bu fızık dıyordum ama su fınallerden sonra anladım kı............  ben fızık okumak ıcın yaratılmısım.... cunku gunlerce kımya ya calıstım ff aldım ama mekanık e hıc bakmadım veeee BB aldım...  :D   artık bende fızık ı coooooooook sevıyorum ::)

veeeeeeeeeee bence fızıkkkkkkkk........ ??? ???    zekı ınsanların anlayabılecegı ve sevebılecegı bı bılım  :P  herkes FIZIKCI olamaz...

veeeeeeeeeee bence fızıkkkkkkkk........ ??? ???    zekı ınsanların anlayabılecegı ve sevebılecegı bı bılım  :P  herkes FIZIKCI olamaz...
8) katılıyorum  8)

veeeeeeeeeee bence fızıkkkkkkkk........ ??? ???    zekı ınsanların anlayabılecegı ve sevebılecegı bı bılım  :P  herkes FIZIKCI olamaz...
8) katılıyorum  8)

vildancım ve gökçecim yorum yapacaktım ama neyse bende kalsın...  ;)
acaba bu fizik bölümüne kaç puanla giriliyor   ???

Fizik bölümünü kazanmak kolaydır, okumak zor.
Okuması zor olduğu için puanı düşük. Çünkü çoğu kimse tercih etmek istemiyor.
Puanın düşük olması ona hiçbirşey kaybettirmez. Sonuçta sistem Öss ve düzenleyen de Ösym ise :)

Fizik bölümünü kazanmak kolaydır, okumak zor.
Okuması zor olduğu için puanı düşük. Çünkü çoğu kimse tercih etmek istemiyor.
Puanın düşük olması ona hiçbirşey kaybettirmez. Sonuçta sistem Öss ve düzenleyen de Ösym ise :)
çok güzel açıklamışsın ama ben bişey daha eklemek istiyorum,,,ben kesinlikle ukalalık olsun diye öyle söylemedim,,,fizik zeka isteyen bi bölüm yani bu gerçek bunu kimse inkar edemez...

vıldan, c.s.j  bırakın baskalarını yav, cunku onlar  hala doganın fızık ustune kuruldugunu ıdrak edemıyecek kadar kapanmıslar kendılerıne....
belkı yıne
onlara sacma veya abartı gelecek ama; gercekten fızık okuyanların gozlem yorum ve matematık kabılıyetı gelısıyor.....
 yalan mı vıldan
 yalan mı c.s.j

yalan değil. ünv.yi kazanmadan önceki halime göre hem dünya görüşüm değişti hem matematiksel becerim. Maddelere daha farklı bakıyorum ve özellikle zaman kavramını artık çok farklı düşünüyorum.

ıste bu yanı ............ ama nedense baskalrı bunu anlamak ıstemıyo....

fızık belkıde hersey anlayana tabıııı

Hayatım fizik üstüne kurulmuş zaten(fizik=artizz)
CeNNeT ya da CeHeNNeM İyİ ya da KöTü ŞiMDi ya da AsLa...

SuSuYoRsAk KoRkUmUzDaN DeğiL AsALeTiMiZdEnDir...

 ~ 

Bu konunun linki : 

Yukarıdaki linki arkadaşlarınıza göndermek için kullanabilirsiniz ve bu sayfada; Fizik ??? hakkında bilgiler nedir yazıları veya şiirleri gibi sözleri veya resimleri Fizik ??? siteleri gibi benzer birçok forum konularını bulabilirsiniz.

 ~ 

Son Forum Mesajları

Kaynak linkimizi belirtmek koşulu ile her türlü bilgiyi kopyalayabilirsiniz. Forum içerisinde yazılan tüm mesajların hukuki sorumlulukları mesajları yazanlara aittir. Üyeler, üyelik sözleşmesi gereği bu kuralı kabul etmiş sayılır. Ziyaretçilerimiz bu forumu kullanmadan önce Forum Kurallarını okumak zorundadırlar. Aksi durumda meydana gelecek bütün olumsuz durumlardan ziyaretçilerin bizzat kendileri sorumludur. Sitemizde telif, kişi haklarına; yasalara aykırı olduğunu düşündüğünüz bir konu görürseniz bize aşağıdaki iletişim adresinden ulaşabilirsiniz.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 100, 150, 200, 250, 300, 350, 400, 450, 500, 550, 600, 650, 700, 750, 800, 850, 900, 950, 960

© 2006-2019 ilgiliFORUM.com