ilgiliforum facebook   ilgiliforum google plus   ilgiliforum instagram   ilgiliforum youtube   ilgiliforum tumblr   ilgiliforum pinterest   ilgiliforum rss  

Yanıt gönder

Not: Bu konu bir moderatör tarafından onaylanmadan görüntülenmeyecektir.

Kullanıcı Adı:
E-Posta:
Konu:
İleti Simgesi:

Doğrulama:
devam etmek için kutuya forum yazın:

kısayollar: göndermek için alt+s veya önizleme yapmak için alt+p\'ye basın


Konu Özeti

Gönderen: Forum
« : 03 Ekim 2016, 01:11:13 »

Varyasyonlar
İki egzersizinn de egzersizin odağını değiştirecek farklıı varyasyonları vardır. Romanian veya stiff-leggedd deadlift pozisyonları dizi minimal şekildee kırarak gerçekleştirilir ve hamstringleri çalıştırırr. Deadlift ayrıca genişş koparma tutuşuyla da yapılabilir, yükseğee çıkarak hareket zorlaştırabilir veya barr önceden havaya kaldırılmış şekildeyken kaldırılarakk kolaylaştırılabilir. Row için, farklıı ağırlıklarda denemeler yapılabilir veya roww yapmaya yeni başladıysanız oturmalı roww makinesiyle tekniğinizi geliştirebilirsiniz. Row yapabilmek içinn ayrıca ağırlık sehpasına yüz üstüü yatabilirsiniz - bu duruş vücudunuzunn momentumunu minimuma indirir ve hareketii zorlaştırır.

Deadlift Tekniği
Deadliftt yapmak için önce ayaklarınızı kalçaa genişliğiniz kadar açın ve halterii önünüze alın. Kaval kemiğiniz halteree değecek kadar yaklaşın ve eğilin,, daha sonra barı elleriniz dizlerinizinn önünde kalacak şekilde alın. Dizlerinizi biraz kırınn ve bacaklarınızda ağırlığı hissedene kadarr kalçanızı yere indirin.

Çalışan Kaslar
İki harekettee sırt egzersizleri olarakk sınıflandırılsalar ve çalıştırdıklarıı kaslar benzer olsaa da, ikisi dee farklı kasları çalıştırmayıı amaçlarlar. Rowlar daha çok üstt sırt kaslarını, romboidleri,, kanatları ve bisepslerii çalıştırırken, deadlift, hamstring,, kalça, merkez karınn kasları ve bell kaslarını çalıştırır.

Row ve Deadlift Arasındaki Farklar

Row Tekniği
Roww terimi vücudunuza doğru bir ağırlığıı çektiğiniz durumu tanımlar. Genelde row hareketii dumbell veya halteri öne doğruu eğilerek kaldırdığınız bir pozisyonda yapılırr. Kollarınız dik olarakk başlayın ve ağırlığı karın bölgenizee doğru dirseklerinizi kırarak ve kürekk kemiğinizi geri çekerek kaldırın.

Son Forum Mesajları

Kaynak linkimizi belirtmek koşulu ile her türlü bilgiyi kopyalayabilirsiniz. Forum içerisinde yazılan tüm mesajların hukuki sorumlulukları mesajları yazanlara aittir. Üyeler, üyelik sözleşmesi gereği bu kuralı kabul etmiş sayılır. Ziyaretçilerimiz bu forumu kullanmadan önce Forum Kurallarını okumak zorundadırlar. Aksi durumda meydana gelecek bütün olumsuz durumlardan ziyaretçilerin bizzat kendileri sorumludur. Sitemizde telif, kişi haklarına; yasalara aykırı olduğunu düşündüğünüz bir konu görürseniz bize aşağıdaki iletişim adresinden ulaşabilirsiniz.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 100, 150, 200, 250, 300, 350, 400, 450, 500, 550, 600, 650, 700, 750, 800, 850, 900, 950, 960

© 2006-2019 ilgiliFORUM.com