insanlar neden hep ulaşılmayanların peşinde koşarlar ¿

 
Bu konu ile benzer olabilecek diğer forum sayfaları
 
 
 
 



arkadaşlar   acaba kaçan kovalanır ondan mııı? merak ettım acaba diğer insanlar neler düşünüyoo ?
 
 

 
 
ya bilmiorum ama bazen gozunun onlerindekini  goremiyip  imkansıza gidiolar  ozman cokuzuluorum :(

evet kaçan kovalanır

yüz vermeyeceksin değmeyene....boşver o gelsn
İNSANLARIN BEYNİNDEKİ ÖNYARGIYI YOK ETMEK, ATOMU PARÇALAMAKTAN DAHA ZORDUR !..

YAŞAM ZORLUKLARI YENME SAVAŞIDIR !..

herzaman ulaşılması zor olan sevilir ve kovalanır.

kimseye değer vermeyeceksin çünkü değer verdikçe kendi değerini kaybedersin

herzaman ulaşılması zor olan sevilir ve kovalanır.

kimseye değer vermeyeceksin çünkü değer verdikçe kendi değerini kaybedersin



çok haklısn

alkışşşşşşşşşşşşşşşşşşşş
İNSANLARIN BEYNİNDEKİ ÖNYARGIYI YOK ETMEK, ATOMU PARÇALAMAKTAN DAHA ZORDUR !..

YAŞAM ZORLUKLARI YENME SAVAŞIDIR !..

gerçekler bu ama acı bir gerçek ne yazıkki.... :( :( :(

valla inş bana deger veren ve benimde verdiğim degeri hak eden biri cıkar karsıma ki onu buldum ama o benim farkımda değil  :'( :'(

Hayat böyle gitmez ama...
Hayır! Boyun eğmeyeceğim, ne geçmişin acıları ne de sorunlara gebe geleceğin doğum sancıları beni korkutup yıldıramayacak! Buradayım, burada kalacağım ve var olacağım!

hüdacım inşallah o da senin farkına verır ve mutlu olursun..

yüce rabbim hayırlısı neyse onu eylesin

bence kişilere nasıl davranılacağını önceden planlamak yada kalıplara sokmak sahtekarlıkla eş değer.kaçan kovalanır safsatasınında bunun açık süslü bir örneği. kişilerin üzerine etiket yapıştırmakya da kaçarak kovalamak diye tabir etmek şahsiyetsizliktir.değer verdiğinize bu tutumla  sizin yada nefsinizin hoşuna giden bir özelliği olur bu da bana göre şahsın kendini aşağılamasından başka birşey değil.yani ulaşılamayan diye bişey yoktur. kişilik koplexleri arasına sıkıştırılmış şahsiyetsizlikler vardır.sevmekle abartmayı karıştırmamak lazım.

insanların ulaşılmazı istemelerin sebebi bence ulaştıklarında tüketimi çabuk yapmalarıdır. insan kazandığı yada kazandığını sandığı şeyi biraz önce tamamına sahip olmak istemesinden dolayı kısa zaman zarfı içinde onu sahiplenir ve onu elde ettiği andada kafasında oluşan btün tabuları onda olmadığını görünce yıkılır ve onu hemen bırakır. daha iyisi aramya başlar yani öncekinden daha iyisini.
kadır-erkek ilişkisinde evlilkten önceki flört dönemide bence bu tüketim zamanın bir parçasıdır. yapılan araştırmalarda flört dönemi ile evlenenlerin görücü usülü ile evlenenlerden daha fazla boşandıkları ortaya çıkmıştır. (nerden bileceğimi soran olursa babam eski nikah memuru idi  ;D ;D ;D)
insan her zaman sonsuza gitmek ister ancak sonsuz kavramını kafasında oluşturamadığı için ALLAH muhafaza bi noktadan sonra onu bırakır. işte bırakan gayri müslim bırakmayan ise müslümadır.
imanın tarifi ise görmediğine ancak varlığını kabul ettiğine inanmandır...... :-X
Galu: .... Bela.... ELHAMDULİLLAH...!!!!

Alıntı yapılan: scream
kimseye değer vermeyeceksin çünkü değer verdikçe kendi değerini kaybedersin
biraz düzeltme yapalım canım istersen,şöyle olması gerekiyo
bi kimseye hakettiğinden fazla değer verirsen kendi değerinden kaybedersinn
sanırım böylesi daha doğru
yoksa hiç kimse değersiz değildir.

helal olsun ehlikeyf iyi yakalamışın ...ne diyeyim ... :( :( :( :(
Galu: .... Bela.... ELHAMDULİLLAH...!!!!

neden hep ulaşılamayanların peşinde koşar  ??? güzel bi soru
cevabı şu: kısaca dallamadır da ondan kadir kıymet bilmez
kördür yanıbaşındakini görmez,görsede görmek istemez
öküzdür,öküzün trene baktığı gibi bakar
ben bunları kendime bakarak söylüyorum arkadaşlar kimse alınmasın üstüne

helal olsun ehlikeyf iyi yakalamışın ...ne diyeyim ... :( :( :( :(
estafurullah abi ne demek  :-[

Gonul Kacani Kovalar Ama kacmayi Birakirsa Ne Olacak. :D  ;)
Efsane Geri Ha Döndü Ha Dönecek......




arkadaşlar   acaba kaçan kovalanır ondan mııı? merak ettım acaba diğer insanlar neler düşünüyoo ?

bence çok uzun bir başlık olmuş  ;D ama kaçan kovalanır gibi. bana öyle olmuştu bir zamanlar :)

berkay= aşkım kaçan her zaman kovalanırmı?
kız= sen kaçarsan ben seni kovalamam berkay
berkay= hönk

;D  ;D  ;D


yafs gereğinden fazla değer vermeyecen işte, sonra havalara girio, kendini  bi  b...k  sanıyor
o yüzden o adım atmadıkça sen de atmayacan ki, o sana  gelsin, konuşmak için ilk o adım atsın... ben bunu anladım bilmem

 :=)
İNSANLARIN BEYNİNDEKİ ÖNYARGIYI YOK ETMEK, ATOMU PARÇALAMAKTAN DAHA ZORDUR !..

YAŞAM ZORLUKLARI YENME SAVAŞIDIR !..

Koşmak iyidir, insanın ciğerlerini açar...
Hayır! Boyun eğmeyeceğim, ne geçmişin acıları ne de sorunlara gebe geleceğin doğum sancıları beni korkutup yıldıramayacak! Buradayım, burada kalacağım ve var olacağım!

ciğerler tıkandı sigaradan, koşmaya çalışınca kan beynime tırmanıyor gözlerim kararıyor :P :D

Sigara öldürür.
Hayır! Boyun eğmeyeceğim, ne geçmişin acıları ne de sorunlara gebe geleceğin doğum sancıları beni korkutup yıldıramayacak! Buradayım, burada kalacağım ve var olacağım!

sigara güldürür  :P
bırak sosyal içerikli mesaj vermeyi :D
neyse konuya dönelim.
kızlar artık kaçmayın kovalamıcam >:( bak kaçtığınızla kalısınız sonra  ;D

Bacağını kestiklerinde de gülersin inşallah :D
Hayır! Boyun eğmeyeceğim, ne geçmişin acıları ne de sorunlara gebe geleceğin doğum sancıları beni korkutup yıldıramayacak! Buradayım, burada kalacağım ve var olacağım!

"Kadınlar gölge gibidir, kovaladıkça kaçar, kaçtıkça kovalar."

 demiş Albert Einstein : )

insanoğlu işte zor ya ondan seçer herhalde :P :D

 ~ 

Bu konunun linki : 

Yukarıdaki linki arkadaşlarınıza göndermek için kullanabilirsiniz ve bu sayfada; insanlar neden hep ulaşılmayanların peşinde koşarlar ¿ hakkında bilgiler nedir yazıları veya şiirleri gibi sözleri veya resimleri insanlar neden hep ulaşılmayanların peşinde koşarlar ¿ siteleri gibi benzer birçok forum konularını bulabilirsiniz.

 ~ 

Son Forum Mesajları

Kaynak linkimizi belirtmek koşulu ile her türlü bilgiyi kopyalayabilirsiniz. Forum içerisinde yazılan tüm mesajların hukuki sorumlulukları mesajları yazanlara aittir. Üyeler, üyelik sözleşmesi gereği bu kuralı kabul etmiş sayılır. Ziyaretçilerimiz bu forumu kullanmadan önce Forum Kurallarını okumak zorundadırlar. Aksi durumda meydana gelecek bütün olumsuz durumlardan ziyaretçilerin bizzat kendileri sorumludur. Sitemizde telif, kişi haklarına; yasalara aykırı olduğunu düşündüğünüz bir konu görürseniz bize aşağıdaki iletişim adresinden ulaşabilirsiniz.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 100, 150, 200, 250, 300, 350, 400, 450, 500, 550, 600, 650, 700, 750, 800, 850, 900, 950, 960

© 2006-2020 ilgiliFORUM.com