ilgiliforum facebook   ilgiliforum instagram   ilgiliforum youtube   ilgiliforum tumblr   ilgiliforum pinterest   ilgiliforum rss  

İŞTAH KESEN YİYECEKLER HANGİLERİDİR?

 
Bu konu ile benzer olabilecek diğer forum sayfaları
 
 
 
 
   

İŞTAH KESEN YİYECEKLER HANGİLERİDİR?

 


iŞTAH KESEN YİYECEKLER HANGİSİDİR?
IŞTAH KESEN YİYECEKLER HANGİSİDİR? resimleri

Zayıflamak istediğiniz zaman, türlü türlü diyet listeleri, türlü türlü egzersizler denersiniz. Ama ne yaparsanız yapın bir türlü iştahınız kapanmıyorsa, sürekli kendinizi aç hissediyorsanız, o süreci kilo vermiş olarak tamamlamanız imkânsızdır.

Hâlbuki zayıflamak istediğinizde sizi acıktırmayacak, iştahınızı bastıracak besinlere diyet listenizde yer vermiş olsanız hem daha hızlı kilo verirsiniz hem de stres altına girmeden açlık krizleri geçirmeden diyet sürecinizi tamamlar ve sorunsuz, sağlıklı bir zayıflamaya kavuşmuş olursunuz.

İştahınızı batıracak olan yiyeceklerden bazılarına değinmek gerekirse;

Krom:
Krom tam anlamıyla bir mineraldir. Krom içeren besinler tükettiğiniz zaman kesinlikle açlık hissi duymazsınız. Krom içeren besinler size tokluk hissi vererek az yemek yemenizi doğal olarak da zayıflamanızı sağlar. Krom içeren yiyecekler tok kalmanız ve zayıflamanızın yanı sıra insülün dengenizi ayarlayarak, kan şekerinizi de dengeler.

Krom içeren besinler: Ceviz, fındık bol tahıllı ekmek, et, yeşil fasulye, brokoli ve baharatlar. Baharatlardan da özellikle tarçın sizi tok tutmaya bire bir gelir. Bunun yanında ceviz ve fındık krom içermenize rağmen mümkün mertebe az tüketin, zira içerdiği yüksek oranda kalori ile zayıflamak yerine tam tersi kilo almanıza sebep olabilir. Örneğin fındığı gün içinde 2 kahve fincanından fazla tüketmemelisiniz. Cevizi de günde 5 adet den fazla yememelisiniz.


Karbonhidratlar:

Şaşırdınız değil mi? evet haklısınız. Bize sürekli diyet yaparken karbonhidratlardan uzak durmamız gerektiği öğütlendi. Ancak karbonhidrat içeren besinlerin içinde sizi tok tutan miktarda vitaminler vardır. Burada dikkat etmeniz gereken tek konu; gün içinde alacağınız karbonhidratın miktarı. Örneğin günde 4 dilim tahıllı ekmek, günde iki öğün makarna veya bulgur pilavı sizi hem tok tutar hamda kilo almanızı sağlamayacak derecede miktarı yeterlidir. Birde karbonhidrat içeren besinlerin yanına, protein içeren besinleri koymazsanız hem tok olursunuz hamda kilo almazsınız.

Triptofan:

Triptofan tam bir aminoasittir. Triptofan, bedinizde mutluluk hormonunu salgılayarak, stressiz bir diyet dönemi geçirmenizi sağlar. Böylece hem tok hem de mutlu hissedeceğiniz bir diyet listesi hazırlayabilirsiniz. Triptofan içeren besinlere değinmek gerekirse; muz, yulaf, peynir, avokadoyu sayabiliriz. Sabah kahvaltılarınıza sütle birlikte yulafı koyduğunuzda ara öğünlere muzu koyduğunuzda, avakadoyu da salataların içine doğradığınızda oldukça besleyici, tok tutucucu ve kendinizi sinirli hissetmeden geçireceğiniz bir diyet dönemi yaşamış olursunuz.

ilgiliFORUM.com

 
 
Forumlar okunmak ve paylaşmak içindir...

 
 

 ~ 

Bu konunun linki : 

Yukarıdaki linki arkadaşlarınıza göndermek için kullanabilirsiniz ve bu sayfada; İŞTAH KESEN YİYECEKLER HANGİLERİDİR? hakkında bilgiler nedir yazıları veya şiirleri gibi sözleri veya resimleri İŞTAH KESEN YİYECEKLER HANGİLERİDİR? siteleri gibi benzer birçok forum konularını bulabilirsiniz.

 ~ 

Son Forum Mesajları

Kaynak linkimizi belirtmek koşulu ile her türlü bilgiyi kopyalayabilirsiniz. Forum içerisinde yazılan tüm mesajların hukuki sorumlulukları mesajları yazanlara aittir. Üyeler, üyelik sözleşmesi gereği bu kuralı kabul etmiş sayılır. Ziyaretçilerimiz bu forumu kullanmadan önce Forum Kurallarını okumak zorundadırlar. Aksi durumda meydana gelecek bütün olumsuz durumlardan ziyaretçilerin bizzat kendileri sorumludur. Sitemizde telif, kişi haklarına; yasalara aykırı olduğunu düşündüğünüz bir konu görürseniz bize aşağıdaki iletişim adresinden ulaşabilirsiniz.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 100, 150, 200, 250, 300, 350, 400, 450, 500, 550, 600, 650, 700, 750, 800, 850, 900, 950, 960

© 2006-2019 ilgiliFORUM.com