KAMPUS'TE ORTAMLARRRR


Google Reklamları



0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


31 Temmuz 2006, 01:59:55
ensar
Mesajlar: 81

sponsorlu bağlantılar

yaw durak cafe'ye, kafeteryaya,iibf kantinine takılmak öğrenci ahlakından götürürmü sizce...oralarda bulunmamak mı lazım acaba...yoksa kim neyaparsa yappsın ben oturur çayımı içer muhabbetimi ederimmi dersinizzzz?
siz nereyi tavsiye edersinizz forumcularaaa???



31 Temmuz 2006, 02:04:33
Cevap #1
y.s.a
yavuz selim
Global Moderatör
Mesajlar: 1242
İtham etmeyin!..
valla benim bu okula 3 senedir hiç kanım ısınmadı.o yüzden de okuldaki bütün mekanlardan mümkün olduğunca kaçmaya çalışıyorum.zaten sınıftaki ortamdan da hiç memnun değilim.benim bütün arkadaşlarım yurttan,ALLAH hepsinden razı olsun. ders bitince direk yurda ya da çarşıya gezmeye,en kralı bak cidden ;) ;)

31 Temmuz 2006, 02:47:19
Cevap #2
Cranberries
Tunali Zeki No:2712
Mesajlar: 1387
Fark Etmez Her Ortama Gelririm !!! Ben Bukalemun Gibi Adamim Farketmiyor :)
Efsane Geri Ha Döndü Ha Dönecek......

05 Ağustos 2006, 01:14:49
Cevap #3
hytsachma
Mesajlar: 838
Pencereden görünen gökyüzüne inat...
valla benim bu okula 3 senedir hiç kanım ısınmadı.o yüzden de okuldaki bütün mekanlardan mümkün olduğunca kaçmaya çalışıyorum.zaten sınıftaki ortamdan da hiç memnun değilim.benim bütün arkadaşlarım yurttan,ALLAH hepsinden razı olsun. ders bitince direk yurda ya da çarşıya gezmeye,en kralı bak cidden ;) ;)
hafız senden de allah razı olsun.hemen üsütme alındım ama  :)
bizim evin karşısında orman park açılmış çok güzel bi yer yapmışlar.romantik bi mekan ayrıca  :P
gerçekten de okulun mekanlarında durulmuyor hep kaşar hep kaşar :P

07 Ağustos 2006, 11:23:39
Cevap #4
furalbay
Mesajlar: 176
aynen öyle bu ortamlar bizi bozuyor abi,bu ortamlara bakarak ahlaki çöküntümüzü görebiliriz.
Dua ve Selametle...

07 Ağustos 2006, 11:34:35
Cevap #5
s.a.
Mesajlar: 574
ben okulda daha yeniyim ama gerçekten çok sıkıcı bir ortam ve insanın ruh yapısını bozuyor.

kampüste takılıpta nefsine uymaman çok zor. oyüzden en iyisi hiç takılmamak. oyüzden bende yavuz gibi ders bitişlerinde hemen yurda dönmeyi tercih ediyorum

ALLAH hepimizi korusun böyle ortamlardan...

07 Ağustos 2006, 11:44:46
Cevap #6
furalbay
Mesajlar: 176
Gidceksin durak cafetyye karı kızı göreceksin aklındna binlerce şey geçecek bunların yüzündne belkde daha büyük günahlar işleyeceksin o yüzden en iyisi hiç takılmamak.
Dua ve Selametle...

07 Ağustos 2006, 12:27:42
Cevap #7
nisan
Mesajlar: 1021
İnsanı ezen hayat değil, düşüncedir!
kampüste ortamlar nelerdir?

snıfım ve servisi beklediğim durak,  kütüphane, arada bi sausem 

;D ;D  ;D  ;D
İNSANLARIN BEYNİNDEKİ ÖNYARGIYI YOK ETMEK, ATOMU PARÇALAMAKTAN DAHA ZORDUR !..

YAŞAM ZORLUKLARI YENME SAVAŞIDIR !..

07 Ağustos 2006, 01:41:04
Cevap #8
furalbay
Mesajlar: 176
kampüsteki ortamlar uzun süredir gitmediğim ortamlar bir iibf kantini kalıyor onada ders aralarında uğruyorum
Dua ve Selametle...

08 Ağustos 2006, 12:19:56
Cevap #9
usta82
Ziyaretçi
sevgili arkadaşlar, ben 4 yıl bahsettiğiniz ortamlarda kaldım, söylediklerinizin bazı kısımlarına katılıyorum, ama o ortamlardan uzak kalınacağına oradaki arkadaşları kendinize arkadaş edinip onları yanlıştan kurtarmayı denemelisiniz, hiç denediniz mi?
örneğin bir arkadaşınızı Cuma günü namaz kılmaya götürdünüz mü hiç, ya da kendi aranızdaki sohbetlere onları da dahil ettiniz mi, bizim eksikliğimiz burda işte arkadaşlar, asıl mesele onlardan uzak kalmak değil, önemli olan onları kazanabilmektir, onları anlamadan yargılamayalım,
selam ve dua ile,,,,,ali ermiş

08 Ağustos 2006, 06:11:15
Cevap #10
furalbay
Mesajlar: 176
haklısın ama onlara kapıldık mı şeytan aklımızı çelioyr bizim oyüzden hiç bulaşmamak +1
Dua ve Selametle...

15 Kasım 2006, 05:18:12
Cevap #11
cotton_prences
Mesajlar: 2699
bence en iyi ortam insanın evi :) şaka bir yana kampüs  kafeteryası berbat biyer..hem ahlaki yönden hemde yapısal olarak insanın içini karartıyor.sürekli kampüste olsaydım muhtemelen kütüphaneye takılırdım.yada saüsem de nete  bir ihtimal tenis kortlarına giderdim ama orasıda muhtemelen kışın açık değildir... :) zaten kaldığımız yerde allaha şükür abuk sabuk tipler yok.bir ben bir hudanur yuvarlanıp gidiyoruz.

15 Kasım 2006, 05:22:40
Cevap #12
Cranberries
Tunali Zeki No:2712
Mesajlar: 1387
Ortamim Gayet Guzel Abi Keyfim Yerinde Kafa Denge Adamlari Bulmusum :D Rahatim :)
Efsane Geri Ha Döndü Ha Dönecek......

20 Kasım 2006, 09:49:35
Cevap #13
himes
Mesajlar: 37
gecenin rehberi...
kısa zamna oldu burayı bulalı ama galiba herkez sakarya üniversitesinden...
Bilgi Paylaştıkca Değerlenir...

20 Kasım 2006, 09:52:13
Cevap #14
y.s.a
yavuz selim
Global Moderatör
Mesajlar: 1242
İtham etmeyin!..
doğru sakarya üniversitesinden çok üyemiz var ama biz genel bi siteyiz ve farklı illerden ya da üniversitelerden de üyelerimiz mevcut ;)

20 Kasım 2006, 10:25:18
Cevap #15
C.S.J
Admin
Mesajlar: 11515
Su testisi taşıyan adamı takip edin!
doğru sakarya üniversitesinden çok üyemiz var ama biz genel bi siteyiz ve farklı illerden ya da üniversitelerden de üyelerimiz mevcut ;)

Evet amacımız türkiyedeki bütün üniversite gençliğini buraya toplayabilmek. İlk önce sakarya üniversitesinden başladık. Bakalım sırada hangi ünv. var? bunu zaman gösterecek.

Hazırlık çalışmalarımız devam ediyor...

Allah'a Güven.

20 Kasım 2006, 11:15:31
Cevap #16
Kurtuba
Mesajlar: 16
webmaster içimden şu Cumhuriyet ünv.si var ya orası geçiyor nedense. Neyse :)
Web Designer

24 Kasım 2006, 05:50:57
Cevap #17
mümin
Mesajlar: 6
herkes kafasına gore kampuste ben adapazarlıyım bazı arkadaşlar sevmemıs burayı alısamamıs kampuse 3 SENEDIR hafızların bır lafi vardır "adapazarı merkes kafasına göre herkes" herkes baksın ışıne yok ortam yokmus ahlakım bozuluyomus gecıcen o ıslerı KENDIN YARAT O ZAMAN ORTAMINI

11 Aralık 2006, 09:53:42
Cevap #18
Daswiro_Ded_Zo
Mesajlar: 16
Allah yardımcımız oLsun...Bizi nefsimizden ve şeytanlardan hatta 2 bacaklı şeytanlardan korusun .
" ölüyorum geL kurtar yar ! sensiz dünyaLar bana dar ! "

16 Aralık 2006, 12:28:28
Cevap #19
Acı_Biber
Mesajlar: 24
yaa burakın herkesın aklı calısıyor kendı hayatını kendı yasasın ben o ortamlara takılan ınsanıp yanlısta yada pıslıkte oldugumu dusunmuyorumkı kurtulmyaya ıhtıyacım olsun bunu dıyen arkadasın aslında kafasını pıslık buruumus

16 Aralık 2006, 12:40:55
Cevap #20
Cranberries
Tunali Zeki No:2712
Mesajlar: 1387
yaa burakın herkesın aklı calısıyor kendı hayatını kendı yasasın ben o ortamlara takılan ınsanıp yanlısta yada pıslıkte oldugumu dusunmuyorumkı kurtulmyaya ıhtıyacım olsun bunu dıyen arkadasın aslında kafasını pıslık buruumus

+1 Herkes Kendi Hayatini Yasar Ne Yasamak İsterse. Bende O Ortamlardan Memnunum Kampuste Abartilacak Pislikte Pek bi Ortam Gormedim...
Efsane Geri Ha Döndü Ha Dönecek......

16 Aralık 2006, 04:03:10
Cevap #21
nur_ay
Mesajlar: 2740
Bugün Allah için ne yaptınız?
herkese göre ortam değişir.. bir arkadaşın beğendiği ortam bana göre olmayabilir.. benim bulunduğum ortam başka arkadaşa göre çok kötü olabilir...
ama kampüsteki ortamları tasvip ettiğim söylenemez..

16 Aralık 2006, 04:06:37
Cevap #22
lilith
Mesajlar: 74
 .
valla benim bu okula 3 senedir hiç kanım ısınmadı.o yüzden de okuldaki bütün mekanlardan mümkün olduğunca kaçmaya çalışıyorum.zaten sınıftaki ortamdan da hiç memnun değilim.benim bütün arkadaşlarım yurttan,ALLAH hepsinden razı olsun. ders bitince direk yurda ya da çarşıya gezmeye,en kralı bak cidden ;) ;)
hafız senden de ALLAH razı olsun.hemen üsütme alındım ama  :)
bizim evin karşısında orman park açılmış çok güzel bi yer yapmışlar.romantik bi mekan ayrıca  :P
gerçekten de okulun mekanlarında durulmuyor hep kaşar hep kaşar :P
hep kaşar hep kaşar... valla orayı o hale getiren yine erkekler bence! 'aranan' kim varsa hepsi kantinde. siz öyle kaşarlara rağbet edince doğal olarak orası da kaşar dolar!!!
HAYIR ALLAH'TAN... ŞER İNSANDAN...

16 Aralık 2006, 04:10:00
Cevap #23
Cranberries
Tunali Zeki No:2712
Mesajlar: 1387
.
valla benim bu okula 3 senedir hiç kanım ısınmadı.o yüzden de okuldaki bütün mekanlardan mümkün olduğunca kaçmaya çalışıyorum.zaten sınıftaki ortamdan da hiç memnun değilim.benim bütün arkadaşlarım yurttan,ALLAH hepsinden razı olsun. ders bitince direk yurda ya da çarşıya gezmeye,en kralı bak cidden ;) ;)
hafız senden de ALLAH razı olsun.hemen üsütme alındım ama  :)
bizim evin karşısında orman park açılmış çok güzel bi yer yapmışlar.romantik bi mekan ayrıca  :P
gerçekten de okulun mekanlarında durulmuyor hep kaşar hep kaşar :P
hep kaşar hep kaşar... valla orayı o hale getiren yine erkekler bence! 'aranan' kim varsa hepsi kantinde. siz öyle kaşarlara rağbet edince doğal olarak orası da kaşar dolar!!!

Dedim Ya Ortam Belli İsteyen Gelir Takilir O Ortamlara İstemeyen Ugramaz Bile. Herkes Kendi Sevdigi Ortamlara Takiliyo..Kimsenin birilerine Bok Atmaya Hakki Yok..
Efsane Geri Ha Döndü Ha Dönecek......

16 Aralık 2006, 04:16:32
Cevap #24
sau_bulent
Mesajlar: 82
arkadaşlar kaşar veya aranan gibi terimler bize yakışır mı?
ne oldum dememeli ne olacağım demeliyiz.

16 Aralık 2006, 04:19:27
Cevap #25
nur_ay
Mesajlar: 2740
Bugün Allah için ne yaptınız?
arkadaşlar kaşar veya aranan gibi terimler bize yakışır mı?
ne oldum dememeli ne olacağım demeliyiz.


kesinlikle hiç hoş tabirler değil...
en iyisi böyle şeylerden hiç bahsetmemek :(

16 Aralık 2006, 04:23:04
Cevap #26
exhi
Mesajlar: 644
doğru sakarya üniversitesinden çok üyemiz var ama biz genel bi siteyiz ve farklı illerden ya da üniversitelerden de üyelerimiz mevcut ;)

Evet amacımız türkiyedeki bütün üniversite gençliğini buraya toplayabilmek. İlk önce sakarya üniversitesinden başladık. Bakalım sırada hangi ünv. var? bunu zaman gösterecek.

Hazırlık çalışmalarımız devam ediyor...


benim üye olmama saülü bi arkadaşım vesile oldu, ben de burdakilerden(atauni) iki tanesinin üye olmasına vesile oldum, çalışmalar devam edecek İnşaAllah.. ;)
Tek başınalığın yolcusu tek olur... (By KafKef)

16 Aralık 2006, 04:26:38
Cevap #27
lilith
Mesajlar: 74
.
valla benim bu okula 3 senedir hiç kanım ısınmadı.o yüzden de okuldaki bütün mekanlardan mümkün olduğunca kaçmaya çalışıyorum.zaten sınıftaki ortamdan da hiç memnun değilim.benim bütün arkadaşlarım yurttan,ALLAH hepsinden razı olsun. ders bitince direk yurda ya da çarşıya gezmeye,en kralı bak cidden ;) ;)
hafız senden de ALLAH razı olsun.hemen üsütme alındım ama  :)
bizim evin karşısında orman park açılmış çok güzel bi yer yapmışlar.romantik bi mekan ayrıca  :P
gerçekten de okulun mekanlarında durulmuyor hep kaşar hep kaşar :P
hep kaşar hep kaşar... valla orayı o hale getiren yine erkekler bence! 'aranan' kim varsa hepsi kantinde. siz öyle kaşarlara rağbet edince doğal olarak orası da kaşar dolar!!!

Dedim Ya Ortam Belli İsteyen Gelir Takilir O Ortamlara İstemeyen Ugramaz Bile. Herkes Kendi Sevdigi Ortamlara Takiliyo..Kimsenin birilerine Bok Atmaya Hakki Yok..
evet kimsenin kimseye suç atma gibi bi hakkı yok!!! o zaman tutupta ortamları kıslar bozuyomuş gibi davranmayın! birde dönüp hem cinslerinize bakın ok.
HAYIR ALLAH'TAN... ŞER İNSANDAN...

16 Aralık 2006, 04:27:16
Cevap #28
hytsachma
Mesajlar: 838
Pencereden görünen gökyüzüne inat...
.
valla benim bu okula 3 senedir hiç kanım ısınmadı.o yüzden de okuldaki bütün mekanlardan mümkün olduğunca kaçmaya çalışıyorum.zaten sınıftaki ortamdan da hiç memnun değilim.benim bütün arkadaşlarım yurttan,ALLAH hepsinden razı olsun. ders bitince direk yurda ya da çarşıya gezmeye,en kralı bak cidden ;) ;)
hafız senden de ALLAH razı olsun.hemen üsütme alındım ama  :)
bizim evin karşısında orman park açılmış çok güzel bi yer yapmışlar.romantik bi mekan ayrıca  :P
gerçekten de okulun mekanlarında durulmuyor hep kaşar hep kaşar :P
hep kaşar hep kaşar... valla orayı o hale getiren yine erkekler bence! 'aranan' kim varsa hepsi kantinde. siz öyle kaşarlara rağbet edince doğal olarak orası da kaşar dolar!!!
bıraksana bu lafları... sizi tenzih ediyorum fakat hem cinsleriniz bi taraflarını yırtıyolar millete güzel görünecem ya da bi yerimi gösterecem diye

16 Aralık 2006, 04:28:06
Cevap #29
snapebatu
Mesajlar: 275
impossible is nothing-her yerde....ölesiye..GFB!!
abi banane sanki kim ne yaparsa yapsın ben istediğim gibi eğlenerim çayımıda içerim
kesmem gereken kız warsa affetmem keserim :D :D :D :D

16 Aralık 2006, 04:29:44
Cevap #30
nur_ay
Mesajlar: 2740
Bugün Allah için ne yaptınız?
ben diyecek bi laf bulamıyorum :( :( :(

16 Aralık 2006, 04:34:06
Cevap #31
Cranberries
Tunali Zeki No:2712
Mesajlar: 1387
.
valla benim bu okula 3 senedir hiç kanım ısınmadı.o yüzden de okuldaki bütün mekanlardan mümkün olduğunca kaçmaya çalışıyorum.zaten sınıftaki ortamdan da hiç memnun değilim.benim bütün arkadaşlarım yurttan,ALLAH hepsinden razı olsun. ders bitince direk yurda ya da çarşıya gezmeye,en kralı bak cidden ;) ;)
hafız senden de ALLAH razı olsun.hemen üsütme alındım ama  :)
bizim evin karşısında orman park açılmış çok güzel bi yer yapmışlar.romantik bi mekan ayrıca  :P
gerçekten de okulun mekanlarında durulmuyor hep kaşar hep kaşar :P
hep kaşar hep kaşar... valla orayı o hale getiren yine erkekler bence! 'aranan' kim varsa hepsi kantinde. siz öyle kaşarlara rağbet edince doğal olarak orası da kaşar dolar!!!
bıraksana bu lafları... sizi tenzih ediyorum fakat hem cinsleriniz bi taraflarını yırtıyolar millete güzel görünecem ya da bi yerimi gösterecem diye

Yaw Ne var Guzel Gorunuyolar. bakmak Zorunda Deilsin.benim Hosuma Gidiyo Guzel Kizlari Gormek. :) Dedim ya Ortam Belli Ortamdakiler Belli...
Efsane Geri Ha Döndü Ha Dönecek......

16 Aralık 2006, 04:39:00
Cevap #32
snapebatu
Mesajlar: 275
impossible is nothing-her yerde....ölesiye..GFB!!
ben diyecek bi laf bulamıyorum :( :( :(

nbeden böle bir cümle kurdunn

16 Aralık 2006, 04:39:59
Cevap #33
nur_ay
Mesajlar: 2740
Bugün Allah için ne yaptınız?
bu anlatılanlara şaşıyorum da o yüzden.... :(

16 Aralık 2006, 04:42:35
Cevap #34
snapebatu
Mesajlar: 275
impossible is nothing-her yerde....ölesiye..GFB!!
ee erkek milletide ne yapsın canm açmasınlar bizde bakmayalım demii

16 Aralık 2006, 04:43:41
Cevap #35
lilith
Mesajlar: 74
.
valla benim bu okula 3 senedir hiç kanım ısınmadı.o yüzden de okuldaki bütün mekanlardan mümkün olduğunca kaçmaya çalışıyorum.zaten sınıftaki ortamdan da hiç memnun değilim.benim bütün arkadaşlarım yurttan,ALLAH hepsinden razı olsun. ders bitince direk yurda ya da çarşıya gezmeye,en kralı bak cidden ;) ;)
hafız senden de ALLAH razı olsun.hemen üsütme alındım ama  :)
bizim evin karşısında orman park açılmış çok güzel bi yer yapmışlar.romantik bi mekan ayrıca  :P
gerçekten de okulun mekanlarında durulmuyor hep kaşar hep kaşar :P
hep kaşar hep kaşar... valla orayı o hale getiren yine erkekler bence! 'aranan' kim varsa hepsi kantinde. siz öyle kaşarlara rağbet edince doğal olarak orası da kaşar dolar!!!
bıraksana bu lafları... sizi tenzih ediyorum fakat hem cinsleriniz bi taraflarını yırtıyolar millete güzel görünecem ya da bi yerimi gösterecem diye
bak işte cevabı kendin verdin! bundan hoşlanmasanız o tip kıslarda öle seyler yapmas!azıcık açık bi yer görseniz gözünüz dönüyo! eee bu kadar acizseniz  o tip kıslarda bunu kullanır...bakıyorumda hiç bi erkek şöyle akıllı zeki hanım hanımcık kenid halinde bi kıs aramıyo!ben burdayım diye avaz avaz bağıran(kasıt acık secik  ve dar giyinmiş biri size göre) bi kıs arıyo. hal böle olunca dediğin tiplerde mantar gibi masallah günden güne türüyo!
HAYIR ALLAH'TAN... ŞER İNSANDAN...

16 Aralık 2006, 04:48:18
Cevap #36
nur_ay
Mesajlar: 2740
Bugün Allah için ne yaptınız?
ee erkek milletide ne yapsın canm açmasınlar bizde bakmayalım demii


bu sizi haklı çıkarmaz kardeş....onlar allahtan korkmayıp terbiye sınırını aşıyorlarsa sen allahtan korkmaya devam edeceksin...
yoksa herkes intihar ediyo diye sende edersen....

16 Aralık 2006, 07:46:29
Cevap #37
exhi
Mesajlar: 644
ee erkek milletide ne yapsın canm açmasınlar bizde bakmayalım demii

insan nefsinin her istediğini yapmak zorunda mı?
Tek başınalığın yolcusu tek olur... (By KafKef)

22 Mart 2007, 02:16:39
Cevap #38
iLkErCiNeL
Mesajlar: 1
çoğunlğun sakaryadan olması daha ıı konusacak daha fazla konu oluyor.yoksa mıllet ne anlar her ne kadar bn hendekten olsamda bnde anlayabılıyorum

22 Mart 2007, 07:03:02
Cevap #39
gökçe
Mesajlar: 181
bunu bılırım bunu soylerım........... kampuste en guzel ortam;;;;;;;;;;;; camıdırrrrrr... kafetaryada orda burda bos zaman kaybedecegınıze gelın kampus camıye............

22 Mart 2007, 07:04:14
Cevap #40
gökçe
Mesajlar: 181
orası benım gızlı mekanım dı..... heeeeeeee.... bu kıyagı da herkese gecmem haberınız olsun

24 Mart 2007, 12:17:30
Cevap #41
elifbkn
Mesajlar: 232
orası benım gızlı mekanım dı..... heeeeeeee.... bu kıyagı da herkese gecmem haberınız olsun




 ???
''Hayat bir hikaye gibidir,ne kadar uzun oldugu degil ne kadar güzel oldugu önemlidir."  SENECA

27 Mart 2007, 06:35:46
Cevap #42
gökçe
Mesajlar: 181
anladın sennnnnnnnnnn:)

27 Mart 2007, 09:49:05
Cevap #43
GüLaY
Mesajlar: 450
Kış Güneşi
Kampuste dogu dürüst ortam yok ki :)
Herkes kendine sürgün biraz !

27 Mart 2007, 09:51:52
Cevap #44
hytsachma
Mesajlar: 838
Pencereden görünen gökyüzüne inat...
Kampuste dogu dürüst ortam yok ki :)
ortam olsa ortamcıyız diyorsun heralde :)

27 Mart 2007, 09:53:32
Cevap #45
GüLaY
Mesajlar: 450
Kış Güneşi
Kampuste dogu dürüst ortam yok ki :)
ortam olsa ortamcıyız diyorsun heralde :)

ortamdan kastettiğinize baglı yani kampus kafeteryasına 2 senedir 3 kere gittim sadece mecburiyetten o da bizim düzgün kantimiz bile yok ki ortam dediğim buydu :)
Herkes kendine sürgün biraz !

27 Mart 2007, 09:54:40
Cevap #46
jason bourne
Mesajlar: 355
Arkadaşlar kampüsünüzün değerini bilin bence.Ben hiç yaşayamadım kampus ortamı.  :(

27 Mart 2007, 09:55:00
Cevap #47
hytsachma
Mesajlar: 838
Pencereden görünen gökyüzüne inat...
o da güzel, biz de yemek saatini beklemek için kafeteryaya çıkıyoruz bir de uyumak için :D

27 Mart 2007, 09:56:03
Cevap #48
GüLaY
Mesajlar: 450
Kış Güneşi
o da güzel, biz de yemek saatini beklemek için kafeteryaya çıkıyoruz bir de uyumak için :D

o kadar cok ses var ki ne konusutugunu duymuyor insan uyuyabilene helal olsun :)
Herkes kendine sürgün biraz !

27 Mart 2007, 09:58:14
Cevap #49
hytsachma
Mesajlar: 838
Pencereden görünen gökyüzüne inat...
o da güzel, biz de yemek saatini beklemek için kafeteryaya çıkıyoruz bir de uyumak için :D

o kadar cok ses var ki ne konusutugunu duymuyor insan uyuyabilene helal olsun :)
11 den önce baya sessiz oluyor kimse de olmuyor, o sırada minderlerde uyunabiliyor :D


Bu Konunun Linki : 

Yukarıdaki linki arkadaşlarınıza göndermek için kullanabilirsiniz. Bu sayfada KAMPUS'TE ORTAMLARRRR ile ilgili olarak; KAMPUS'TE ORTAMLARRRR hakkında bilgiler nedir yazıları veya şiirleri Üniversitelerimizde meydana gelen olaylar, kampüslerden haberler, Üniversite tanıtımları... gibi bilgileri veya indirme linklerini, sözleri veya resimleri KAMPUS'TE ORTAMLARRRR siteleri gibi benzer birçok konuları bulabilirsiniz.

 
Gerçek mutluluk, ancak gerçek sevgi ile yaşanabilir.

Copyright © 2006-2017 AjansMail
Her hakkı saklıdır.