Kanserden korunmada bitki renkleri

 
Bu konu ile benzer olabilecek diğer forum sayfaları
 
 
 
 
Günümüzde kanser vakalarının sıklığı artmaya devam ediyor. Kanserin en
önemli iki nedenini sigara ve kötü beslenme alışkanlıkları oluşturuyor.
Yaşlı nüfusun artması ve bir beslenme bozukluğu olan şişmanlık da kanser
vakalarının artışında önemli rol oynuyor. Bu nedenle sadece sigarayı
bırakıp, sağlıklı bir beslenme alışkanlığı elde ederek kanser vakalarının
büyük çoğunluğunu önleyebiliriz. Kanserden korunmada bitkisel ürünler en
başta gelmektedir. Belki de bitkisel ürünleri renklerine göre sınıflayarak
kendinize düzenli tüketim alışkanlığı elde edebilirsiniz.

MEYVELER
Meyvelerin renkleri bizim için iyi birer işarettir. Her tür renkten meyveyi
uygun şekilde tüketmeliyiz. Ancak şu hataya düşülmemelidir; meyvelerin
çoğunun içinde benzer fonksiyon gören yararlı maddeler vardır. Meyvelerin
iklime göre yetiştikleri yerler farklı olduğu için siz kendi çevrenizdeki ve
kendi coğrafyanızdaki ürünleri tercih etmelisiniz. Örneğin kanseri önlüyor
diye illa mango suyu içmeniz gerekmez. Portakal, greyfurt, kızılcık, vişne
vb. kendi coğrafyanızın ürünleri de aynı özellikleri taşır.
Meyve tüketiminizi renklere göre yapıp, her gün farklı renkten meyvelerin
tüketimine özen gösterebilirsiniz. Meyveleri sarı, kırmızı, koyu kırmızı,
yeşil gibi ana renklerde değerlendirerek tüketmeye dikkat edebilirsiniz.

SEBZELER
Sebzeleri de renklerine göre sınıflamalı ve her renkten uygun aralıklarla
tüketmelisiniz. Ana renkler koyu yeşil (ıspanak, pazı, maydonoz, roka, tere,
nane, brokoli vb.), mor (lahana, patlıcan, turp), kırmızı (domates, kırmızı
biber vb.), beyaz (karnabahar, lahana, taze soğan, sarımsak, pırasa, turp,
kereviz vb.), sarı (patates-kızartma değil-, havuç), açık yeşil (taze
fasulye, kıvırcık, yeşil biber vb.)

KURU BAKLAGİLLER
Burada da renkleri kullanabilirsiniz. Beyaz (kuru fasulye vb.), sarı
(mercimek vb.), yeşil (yeşil mercimek vb.), mor (barbunya) gibi...kuru
baklagiller posa alımı için son derece önemlidir. Posa alımının artması tek
başına kalın barsak kanserlerinin neredeyse yarısını önleyebilir. Ayrıca çok
önemli birer protein kaynağıdırlar. Kuru baklagil tüketimi alışkanlığı
çocukluk dönemindeki damak tadı ve alınan kültür ile yakından ilgilidir. Bu
nedenle çocukların kuru baklagil tüketimi özellikle teşvik edilmelidir.
 
 
UNUTMA! İNSAN OLMAK HOŞGÖRÜYÜ, HOŞGÖRÜ SEVGİYİ, SEVGİ SADAKATİ, SADAKAT MUTLULUûU GETİRİR.

 
 
bilgi için teşekkürler emeğine sağlık kardeşim:)
CeNNeT ya da CeHeNNeM İyİ ya da KöTü ŞiMDi ya da AsLa...

SuSuYoRsAk KoRkUmUzDaN DeğiL AsALeTiMiZdEnDir...

paylaşım için teşekkürler ;)

teşekkürler ;D
Denildimi Bir Yerin Adına TÜRK Beldesi,

Gözüm ALBAYRAK Arar Kulağım EZAN Sesi

VATAN AŞKI MUKADDES

         ESMER


   TALABANİ KEDİLERİN SENİN OLSUN BİZ KÖPEKLERİNİ İSTİYORUZ

 ~ 

Bu konunun linki : 

Yukarıdaki linki arkadaşlarınıza göndermek için kullanabilirsiniz ve bu sayfada; Kanserden korunmada bitki renkleri hakkında bilgiler nedir yazıları veya şiirleri gibi sözleri veya resimleri Kanserden korunmada bitki renkleri siteleri gibi benzer birçok forum konularını bulabilirsiniz.

 ~ 

Son Forum Mesajları

Kaynak linkimizi belirtmek koşulu ile her türlü bilgiyi kopyalayabilirsiniz. Forum içerisinde yazılan tüm mesajların hukuki sorumlulukları mesajları yazanlara aittir. Üyeler, üyelik sözleşmesi gereği bu kuralı kabul etmiş sayılır. Ziyaretçilerimiz bu forumu kullanmadan önce Forum Kurallarını okumak zorundadırlar. Aksi durumda meydana gelecek bütün olumsuz durumlardan ziyaretçilerin bizzat kendileri sorumludur. Sitemizde telif, kişi haklarına; yasalara aykırı olduğunu düşündüğünüz bir konu görürseniz bize aşağıdaki iletişim adresinden ulaşabilirsiniz.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 100, 150, 200, 250, 300, 350, 400, 450, 500, 550, 600, 650, 700, 750, 800, 850, 900, 950, 960

© 2006-2019 ilgiliFORUM.com