ilgiliforum facebook   ilgiliforum instagram   ilgiliforum youtube   ilgiliforum tumblr   ilgiliforum pinterest   ilgiliforum rss  

Kilo Verme Teknikleri

 
Bu konu ile benzer olabilecek diğer forum sayfaları
 
 
 
 
   

Kilo Verme Teknikleri

 

sağlıklı kilo verme
Kilo verme önerileri
Kilo vermenin yolları

Kilo Verme Teknikleri resimleri

Dünyadaki her insana göre kilo vermek mucize olarak görülür. Fakat bazı sağlıklı kilo verme teknikleri ile kendinizi zorlamadan çok rahat ve kolay kilo verebilirsiniz. Çalışacağınız bazı yöntemler ile kendinize zarar vermeden tamamen sağlıklı bir şekilde kilo verebilirsiniz. Sabah kahvaltılarında yağzsız sert peynir tüketmelisiniz.

Ayrıca bal,yumurta, yoğurt ve süt tavsiyelerimiz arasındadır. Aşırı yağlı besinler tüketmezseniz yorgun ve halsizliği üzerinizden atarak sağlıklı zayıflamak için önünüzdeki ilk adımı atmış olursunuz. Her öğünde sabah, öğle ve akşam yemeklerinde tahıl ve nişasta bulunan yiyecekleri sofranızdan eksik etmeyiniz.

Vücudunuzu susuz bırakmayın
Yazın sıcaklarının kavurduğu sıvı ihtiyacını çok duyduğumuz anlarda su içmeyi sevmeyenler için asitli ve bol kalorili içeceklere başvurmaları kilo alınımını hızlandıran etkenlerdir.kilo alınımından kaçınmak için içtiklerimize dikkat etmeliyiz şayet sodyum kısıtlaması gerektiren böbrek kalp tansiyon vs sağlık sorunlarımız yoksa maden suyu , ayran ,diyet içecekler içebiliriz bunu bir kutuyu aşmamamız gerekir.sıcaklarda terle beraber minareler kaybederiz mineral takviyesini de maden suyuyla aşabiliriz.

Ara öğünlerin faydaları
Tatil sonrasında alınan kilolardan kurtulmak için ilk önce metebolizmayı hızlandırmak gerekiyor bunuda eski yemek yeme düzenine geri dönerek ara öğünleri atlamayarak yapabiliriz.tatilde alınan kiloların çoğu geç kalkmalar öğün atlamalar ve gece yenen yemeklerdir biz bunları eski yeme alışkanlıklarımızı kullanarak yeniden eski halimize dönebiliriz.böylece tatilde aldığımız kilolardansa çabucak kurtulmamız mümkünleşiyor.

Kilo almayı önlemek için abur cubura hayır!

İnsanlar yaz döneminde kendilerini daha çok fastfood tarzı yiyeceklere verirler ve bır anda bu besinler favorileri halini alır. Tatil döneminde düzensizleşen öğünlerimize bir de bu yağ ve şeker oranı yüksek besinleri aldığımızda asıl hikaye başlar. Bu sayede oluşan fazlalıklarımızdan kurtulmamızın en etkili yolu, tatil sonrasında bu besınlerı hayatımızdan çıkarmamız ve daha sağlıklı besinlerin alımını sağlamamızdır.


Egzersiz Olmazsa Olmaz

Metabolizmamız tatil zamanında oldukça zayıflar. Çünkü bu dönemlerde öğün atlama, yetersiz sıvı tüketme gibi durumlarla karşı karşıya kalırız. Bu sebeple tatil arkası mutlaka egzersiz yapılmalıdır.
İşte size tavsiye edebileceğimiz örnek bir tatil mönüsü:
Kahvaltı; 2 dilim esmer ekmek, bir dilim peynir + 1 yumurta, bol bol domates salatalık- maydanoz, 2 ceviz içi, 3-4 zeytin, şekersiz yeşil çay
Ara; bir meyve
Öğle; ızgara et (tavuk, balık), salata
Ara; 1-2 meyve, 1 bardak süt/ yoğurt, 1 paket diyet bisküvi ve ya etimek
Akşam; zeytinyağlı sebze yemeği, bır bardak sut veya bır kase yoğurt

ilgiliFORUM.com

 
 
Forumlar okunmak ve paylaşmak içindir...

 
 

 ~ 

Bu konunun linki : 

Yukarıdaki linki arkadaşlarınıza göndermek için kullanabilirsiniz ve bu sayfada; Kilo Verme Teknikleri hakkında bilgiler nedir yazıları veya şiirleri gibi sözleri veya resimleri Kilo Verme Teknikleri siteleri gibi benzer birçok forum konularını bulabilirsiniz.

 ~ 

Son Forum Mesajları

Kaynak linkimizi belirtmek koşulu ile her türlü bilgiyi kopyalayabilirsiniz. Forum içerisinde yazılan tüm mesajların hukuki sorumlulukları mesajları yazanlara aittir. Üyeler, üyelik sözleşmesi gereği bu kuralı kabul etmiş sayılır. Ziyaretçilerimiz bu forumu kullanmadan önce Forum Kurallarını okumak zorundadırlar. Aksi durumda meydana gelecek bütün olumsuz durumlardan ziyaretçilerin bizzat kendileri sorumludur. Sitemizde telif, kişi haklarına; yasalara aykırı olduğunu düşündüğünüz bir konu görürseniz bize aşağıdaki iletişim adresinden ulaşabilirsiniz.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 100, 150, 200, 250, 300, 350, 400, 450, 500, 550, 600, 650, 700, 750, 800, 850, 900, 950, 960

© 2006-2019 ilgiliFORUM.com