ilgiliforum facebook   ilgiliforum google plus   ilgiliforum instagram   ilgiliforum youtube   ilgiliforum tumblr   ilgiliforum pinterest   ilgiliforum rss  

Kilo Vermeyi Hızlandıran Besinler Yiyecekler

 
Bu konu ile benzer olabilecek diğer forum sayfaları
 
 
 
 
   

Kilo Vermeyi Hızlandıran Besinler Yiyecekler

 

Hangi besinler kilo verdirir,
Kilo verdiren besinler nelerdir


YEŞİL ÇAY:

Yeşil çayın faydası yapılan deneylerle kanıtlanmıştır. Gönüllü olarak 3 ay boyunca yeşil çay içen bir grup ile yeşil çay içmeyen grup arasında yağ farkı ortaya çıkmıştır. Yeşil çayı içenlerde daha fazla yağ kaybı görülmüştür. Yine araştırmacılara göre yeşil çayın yağ yakımını sağlayıp kilo kaybını fazlalaştığını ortaya çıkarmıştır

Aynı zamanda kolesterole ve kalbe iyi gelen yeşil çay kalori içermemekle beraber damar sertleşmesi riskinide azaltır.
Kısacası yeşil çay tüketmemiz gereken tam bir sağlık kaynağıdır.

Deriyi besler
Hücre yenileyici özelliği vardır
Kemik erimesini engeller
Sürekli olarak kullanıldığında romatizmal hastalıklarının tedavisinde fayda sağlamış olur
Vücuttaki yağların yakılmasını hızlandırdığından diyeti destekler !
Kan şekerini ayarlar
İdrar söktürücüdür
Gribi önleyici olup stresi azaltır
Yorgunluk ve uyku halini ortadan kaldırır
Yemek borusu kanserini yarı yarıya önler
Tansiyonu ayarlar
Tümörü küçültür
Cildi genç tutar

ÇORBA:

Ana öğünlerde yemeğe başlam önce içilen çorba doygunluk hissi verir. Doygunluk hissi veren çorbadan sonra yemeğe tokmuş gibi oturduğumuzdan daha az yemek yeme isteği olur. Böylece daha az kalori almış ve birden mideye yüklenmemiş oluruz. Yapılan araştırmalara görede akşam yemeğinden önce çorba içenlerin içmeyenlere göre 4/1 (dörtte bir) daha az kalori aldıkları anlaşılmıştır. Ancak çorbanın düşük kalorili olması önemlidir. Kalorisi bol çorba içmek tam tersi etki yapacağı unutulmamalıdır. Örneğin; kremalı çorba gibi.

Sebze çorbası, balık suyu çorbası, tavuk çorbası, domates çorbası ideal çorbalardır.

Tavuk suyu ve et suyu çorbaları hazırlanırken içine yağ katmaya gerek yoktur. Bu tür çorbalar enerji verir ve tok kalmamızı sağlar.

Çorbalara prinç, şehriye veya bulgur eklemek besin değerini arttırır.
Domates çorbası ise kansere karsı korunmamızı sağlar.
Sebze çorbası ile vitamin ve mineral almış oluruz.
Yayla ve yoğurt türü çorbalarda kalsiyum bulunmaktadır.
Mercimek çorbası mineraller açısından zengindir. Kalori değeri biraz fazla olmasına karşın oldukça yararlı bir besindir.

YEŞİL SALATA

Yemekten önce düşük kaloride salata yememiz kendimizi tok hissetmemizi sağlar ve yemekte alıcağımız kaloriyi azaltır. Ancak yüksek kalorili bir salata yaparsak tam tersi etki eder ve yemekle alıcağımız kalori miktarının artmasına sebebiyet göstermiş oluruz.

Sağlıklı salata yapmak için;

1 orta boy salatalık, 1 orta boy domates, taze ıspanak yaprakları, ve rendelenmiş yarım havuç içerdiği lif ve sağlıkli bir salata için yeterince uygundur.

Düzenli salata tüketimi:

Tokluk hissi verir
İçerisinde bulunan vitamin ve mineraller vücudun savunma sisteminin daha iyi çalısmasını destekler
Kolestrolü düşürücü etki gösterir
Zayıflama yöntemleri için ideal bir besin türüdür

YOĞURT:

Yağsız yoğurdun içinde buluna kalsiyumun zayıflatıcı etkişi günümüzde çeşitli araştırmalar sayesinde tarafından kabul edilmiştir. Ayrıca yüksek kalsiyumlu ve yağsız yoğur yiyenlerin 5/4´ünde yani 5 kişiden 4 ünde araştırmalar sonucu karın bölgelerinde yağ kaybettigi ortaya çıkmıştır. Yoğurdun açlık kontrolü etkiside vardır. Sağlığı korumak ve daha sağlıklı olmak için çok önemli bir besin maddesidir.

Yoğurt; büyüme, gelişme çağında diş ve kemik gelişimini hızlandırır
Kemiklerin güçlenmesini sağlar ve kırılmaları önler
Bağışıklık sistemini güçlendirir
Yapılan araştırmalara göre çok yoğurt yiyenlerin az yoğurt yiyenlere göre daha çok ve sağlıklı yaşadığı saptanmıştır
Zayıflama yöntemlerinde son derece faydalıdır
Suyu süzülmeden yenmelidir. Suyu süzülen yoğurt B vitamini kaybeder

KURU BAKLAGİLLER

Kuru baklagillerin içerisindeki lifler kendimizi daha çabuk tok hissetmemizi sağlar. Baklagilleri yemek içinde tüketeceğimiz gibi haşlayıp salata ve çorba içerisindede kullanabiliriz. En yağlı baklagil soya fasülyesidir. En zengin proteğin kaynağıdırlar.

Kötü kolesterolü düşürür
Kan şekerini yükseltir
Kabızlığı önler
Kalp hastalıklarına iyi gelir

SU

Su süper besin olarak kabul edilir. Bunun nedeni "0 kalori" olmasıdır. Kalori içermediğinden suyu her saat içebilirsiniz. Eğer kalori içeren içecekler tüketirseniz bunu dengelemek için az yemeniz gerekir. Yaşlandıkca susama duygusu azaldıgından susadıkca değil aklımıza gelen her an su içmeliyiz. Suyu fazla almanız hiç bir sorune neden olmaz sadece fazla tüvalete gitme gereksinimi duyarsınız o kadar. Ancak eksik su alırsanız önemli derecede sorunlara yol acar. Önemli bir noktada suyu yeterli miktarda aldığımızda daha fazla kalori harcamamızı sağlar. Zayıflama yöntemleri ve diyet yöntemlerinde de sık sık su kullanmalıyız.

Aç karnına içildiğinde vücuttaki zarar maddelerden kurtulmamızı sağlar
Böbreklerin çalışmasını düzene sokar
Çildin nemini ve gerginligini arttırır
Cilde yumuşaklık ve parlaklık verir
Sindirimi kolaylaştırıp kabızlığı önler
Ağız kurumasını ve kokusunu önler
Eklem hareketlerini kolaylaştırıp kilo vermeyi sağlar
İdrar kesesi ve meme kanserinden koruyucu özelliği vardır.

ilgiliFORUM.com

 
 
Forumlar okunmak ve paylaşmak içindir...

 
 

 ~ 

Bu konunun linki : 

Yukarıdaki linki arkadaşlarınıza göndermek için kullanabilirsiniz ve bu sayfada; Kilo Vermeyi Hızlandıran Besinler Yiyecekler hakkında bilgiler nedir yazıları veya şiirleri gibi sözleri veya resimleri Kilo Vermeyi Hızlandıran Besinler Yiyecekler siteleri gibi benzer birçok forum konularını bulabilirsiniz.

 ~ 

Son Forum Mesajları

Kaynak linkimizi belirtmek koşulu ile her türlü bilgiyi kopyalayabilirsiniz. Forum içerisinde yazılan tüm mesajların hukuki sorumlulukları mesajları yazanlara aittir. Üyeler, üyelik sözleşmesi gereği bu kuralı kabul etmiş sayılır. Ziyaretçilerimiz bu forumu kullanmadan önce Forum Kurallarını okumak zorundadırlar. Aksi durumda meydana gelecek bütün olumsuz durumlardan ziyaretçilerin bizzat kendileri sorumludur. Sitemizde telif, kişi haklarına; yasalara aykırı olduğunu düşündüğünüz bir konu görürseniz bize aşağıdaki iletişim adresinden ulaşabilirsiniz.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 100, 150, 200, 250, 300, 350, 400, 450, 500, 550, 600, 650, 700, 750, 800, 850, 900, 950, 960

© 2006-2019 ilgiliFORUM.com