ne tarz müzik daha çok sevilio

 
Bu konu ile benzer olabilecek diğer forum sayfaları
 
 
 
 
bakalım formumuz hangi tarz takılıo ;D
 
 

 
 
aslında çok farklı tarzda müzik dinleyorum ama belli bi süre sonra hepsinden bıkıp yine türk sanat müziği dinlemeye başlıyorum.yani her türlü müziğe ok ama favorim türk sanat müziği ;) ;)

 ;Dben rock dan başka dinleyemiom yaa sarmıo ötesi ;D

enstrümantal olsunda nasıl olursa olsun. açıkçası kes kopyala yapıştır usulü müzikler beni açmıyor.şöle hüsnü şenlendirici,mercan dede den ney taksimi yada mozarttan veyahut maksimden minör piano resitalleri müthiştir yani...

aa birde gothic rock.. apocaliptica harika bu konuda....

ben en çokk rock sevioorum ama ilginçtirki özgünde hoşuma gidioo:)
'Huzur ellerinin güzelliğidir.
Gözlerin karşımda mutluluk denizi.
Her sabah soframızda ekmeğimizi
Sen bölsen yeter'

ben en çokk rock sevioorum ama ilginçtirki özgünde hoşuma gidioo:)

bence ilginç bulma kendini aynı tarzda çok arkım var rock özgün seven :Dbende dinlerim mesela çok az da olsa :D


aa birde gothic rock.. apocaliptica harika bu konuda....
[/quote]

haklsıın apocalyptica çok zor ve güsel müzik yapıo bunun yanında anthemayı şiddetle öneririm dinleyin yok böyle müzik :D

aslında çok farklı tarzda müzik dinleyorum ama belli bi süre sonra hepsinden bıkıp yine türk sanat müziği dinlemeye başlıyorum.yani her türlü müziğe ok ama favorim türk sanat müziği ;) ;)

aynen yaw. kulağıma hoş gelen her müziği dinlerim. yeter ki beğeneyim ama bi süre sonra hakkaten sıkıcı oluyorlar. İşte o sıra Sanat müziği ve enstrümental müzik dinlemek hoşuma gidiyor. Özellikle enstrümentaldû© yedi karanfil falan. ;)

ahmet koç dinlemediyseniz onuda tavsiye edebilirim. inanın müthiş parçaları var.hala godfather ın film müziğini bağlamayla bir döktürmüş üstad dinlerken kendinden geçiyor insan.

abi tabiiki TÜRK SANAT MÜZİĞİ NEDE OLSA SONUÇTA BİZİM KÜLTÜRÜMÜZÜN İÇİNDEN GELEN BİR ŞEY


Tabi ki RoCK !!!
Efsane Geri Ha Döndü Ha Dönecek......

ilahi ve ezgi...

RRRRRRRock...
Hayır! Boyun eğmeyeceğim, ne geçmişin acıları ne de sorunlara gebe geleceğin doğum sancıları beni korkutup yıldıramayacak! Buradayım, burada kalacağım ve var olacağım!

kalitesiz bi anket olmuş,her dal ayrıntılı bi şekilde yazılmamış,mesela hip-hop neden yoq?

hip-hop , rap , techno , trance , house , r&b

ahmet koç dinlemediyseniz onuda tavsiye edebilirim. inanın müthiş parçaları var.hala godfather ın film müziğini bağlamayla bir döktürmüş üstad dinlerken kendinden geçiyor insan.
şarkının tam adını bana özelden yazarsan sevinirim sana zahmet bana eziyet...

kalitesiz bi anket olmuş,her dal ayrıntılı bi şekilde yazılmamış,mesela hip-hop neden yoq?

seninde verdiin örnekler birbirine çok yakın tarzlar mesela trance demişsin o technonun bi parçasıdır!ona bakılırsa alternatiften tut blues tarzına kadar bi ton müzik var jazz dır falan ben çağımıza göre bunları özetlip genellenmiş bi anket yapmak istedim çok kişi yoq zaten formda senin dediin binlerce kişi olunca yapılır ayrıca dierleri bölümü var onu işaretleyebilirsin!!

hacı sen ne dion-trance artık ayrıldı technodan,trance ayrı djleri var artık sadece o tarz yapan,neyse işte ya ben işaretledim bi tane ;D
hadi eywallah

SANIRSAm ilk pop sonra rock
İNSANLARIN BEYNİNDEKİ ÖNYARGIYI YOK ETMEK, ATOMU PARÇALAMAKTAN DAHA ZORDUR !..

YAŞAM ZORLUKLARI YENME SAVAŞIDIR !..

 ~ 

Bu konunun linki : 

Yukarıdaki linki arkadaşlarınıza göndermek için kullanabilirsiniz ve bu sayfada; ne tarz müzik daha çok sevilio hakkında bilgiler nedir yazıları veya şiirleri gibi sözleri veya resimleri ne tarz müzik daha çok sevilio siteleri gibi benzer birçok forum konularını bulabilirsiniz.

 ~ 

Son Forum Mesajları

Kaynak linkimizi belirtmek koşulu ile her türlü bilgiyi kopyalayabilirsiniz. Forum içerisinde yazılan tüm mesajların hukuki sorumlulukları mesajları yazanlara aittir. Üyeler, üyelik sözleşmesi gereği bu kuralı kabul etmiş sayılır. Ziyaretçilerimiz bu forumu kullanmadan önce Forum Kurallarını okumak zorundadırlar. Aksi durumda meydana gelecek bütün olumsuz durumlardan ziyaretçilerin bizzat kendileri sorumludur. Sitemizde telif, kişi haklarına; yasalara aykırı olduğunu düşündüğünüz bir konu görürseniz bize aşağıdaki iletişim adresinden ulaşabilirsiniz.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 100, 150, 200, 250, 300, 350, 400, 450, 500, 550, 600, 650, 700, 750, 800, 850, 900, 950, 960

© 2006-2020 ilgiliFORUM.com