Sırt Egzersizleri Resimli

 
Bu konu ile benzer olabilecek diğer forum sayfaları
 
 
 
 
   

Sırt Egzersizleri Resimli

 

resimli sırt egzersizleri
Resimli sırt Egzersizleri
sırt hareketleri
sırt hareketleri resimli

EGZERSİZ 1: Ayaklarınız omuz genişliğinde açın. Karnınız içeride ve göğüs dışarı doğru dönük olsun. Dirseklerinizi yumuşak tutup kollarınızı başınızın üzerine uzatarak lastik bandı tutun. Yorulduğunuz zaman dinlenip tekrar deneyin.

Sırt Egzersizleri Resimli resimleri


EGZERSİZ 2: Lastik bandı gerip başınızın arkasından aşağıya indirin ve kaldırın. Kollarınız aynı doğrultu da olmasına özen gösterin. Sırt kaslarınızın güçlenmesi için lastik bandı ikiye katlayabilirsiniz.

Sırt Egzersizleri Resimli resimleri


EGZERSİZ 3
: Elleriniz başınızın yanında, bacaklarınız birleşik olacak biçimde yüzüstü yatın. Başınız yere dönük olmalıdır. Karın kaslarınızı içeri çekin ve pelvis tabanınızı kaldırın.

Sırt Egzersizleri Resimli resimleri

EGZERSİZ 4: Elleriniz ve sırt kaslarınızı kullanarak başınızı ve omuzlarınızı yerden birkaç santimetre kaldırın. Boynunuzla sırtınız aynı doğrultuda olsun ve yüzünüz yere baksın.

Sırt Egzersizleri Resimli resimleri

EGZERSİZ 5: Egzersiz 4' ü yaptıktan sonra aynı egzersizi ellerinizi kullanmadan yapmayı deneyin. Başınızı aşağıda tutup, kalkarken ellerinizi de üst vücudunuzla birlikte kaldırın. Egzersiz bittiğinde, elleriniz ve dizlerinizin üzerinde yükselerek ve kalçanızı topuklarınıza doğru iterek sırtınızı esnetin.

Sırt Egzersizleri Resimli resimleri

EGZERSİZ 6: Kollarınız iki yana açık olarak yüzüstü uzanın. Yüzünüzü aşağı dönük tutun, karnınızı içeri çekin ve pelvis tabanını kaldırın.

Sırt Egzersizleri Resimli resimleri

EGZERSİZ 7: Ellerimizi yumruk şekline getirip iki yana açıyoruz. Sonra kollarımızı yerden 3-5 cm kaldırmaya çalışınız. Dilerseniz bu egzersizi avuç içine bir miktar ağırlık alarak da yapabilirsiniz.

Sırt Egzersizleri Resimli resimleri

EGZERSİZ 8: Özellikle hamilelik dönemi geçiren bayanlar için ideal bir egzersizdir. Sırt çukurunun düzeltilmesi için birebirdir. Sırtüstü uzanın. Ellerinizi dizlerinizin altından geçirerek göğsünüze çekin, sonra gevşetin.

Sırt Egzersizleri Resimli resimleri

EGZERSİZ 9: Bir önceki egzersizde olduğu gibi dizlerinizi göğsünüze doğru çekin ve dışarı itmeye çalışın. Bu şekilde kalçalarınızın üzerinde sallanın. Bu hareket sakinleştiricidir.

Sırt Egzersizleri Resimli resimleri

EGZERSİZ 10: Dizleriniz ve elleriniz üzerinde yükselin. Sırtınızı olabildiğince kubbeleştirin. Sırtınızın altındaki esnemeyi hissetmek için kalçalarınızı sıkıştırın ve başınızı aşağıya indirin.

Sırt Egzersizleri Resimli resimleri

EGZERSİZ 11: Belinizi gevşeterek içeri doğru kavis yapın. Sonra yukarı doğru öteleme hareketi yapın.

Sırt Egzersizleri Resimli resimleri

ilgiliFORUM.com




 
 

 
 

 ~ 

Bu konunun linki : 

Yukarıdaki linki arkadaşlarınıza göndermek için kullanabilirsiniz ve bu sayfada; Sırt Egzersizleri Resimli hakkında bilgiler nedir yazıları veya şiirleri gibi sözleri veya resimleri Sırt Egzersizleri Resimli siteleri gibi benzer birçok forum konularını bulabilirsiniz.

 ~ 

Son Forum Mesajları

Kaynak linkimizi belirtmek koşulu ile her türlü bilgiyi kopyalayabilirsiniz. Forum içerisinde yazılan tüm mesajların hukuki sorumlulukları mesajları yazanlara aittir. Üyeler, üyelik sözleşmesi gereği bu kuralı kabul etmiş sayılır. Ziyaretçilerimiz bu forumu kullanmadan önce Forum Kurallarını okumak zorundadırlar. Aksi durumda meydana gelecek bütün olumsuz durumlardan ziyaretçilerin bizzat kendileri sorumludur. Sitemizde telif, kişi haklarına; yasalara aykırı olduğunu düşündüğünüz bir konu görürseniz bize aşağıdaki iletişim adresinden ulaşabilirsiniz.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 100, 150, 200, 250, 300, 350, 400, 450, 500, 550, 600, 650, 700, 750, 800, 850, 900, 950, 960

© 2006-2020 ilgiliFORUM.com