sitede a$k kokusu var

 
Bu konu ile benzer olabilecek diğer forum sayfaları
 
 
 
 
arkadaşlar bu akşam herkes efkarlı.bir yanlızlı bir aşk veryansını gidiyor.madem öle herkes hayalinde ki insanı anlatsın.belki aradığı aşkı bulabilir.ben de sevap kazanırm ???

 
 
madem öyle kardeş anlatıyorum...:(
ne uzun ne kısa orta boylu olsun...ama yanına biri dikildiğinde ondan uzun dursun....
saçları ipek gibi siyah renkli olsun..
gözleri yeşilmi yeşil olsun..
sözü baldan tatlı, yaşayışı kuran olsun...


ben isim vereyim yaww..böyle olmuyo...:( ben Hz. muhammed mustafa (sav) e gitmek huzurunda gözyaşı dökmek istiyorum..
madem sevap kazanmak niyetin bi dua etde bende gideyim :(

çok güzel anlatmışsın vede aydınlatacı.ben PEYGAMBERİMİZİN gözlerinin yeşil olduğunu bilmiyordum.sağol bu bilgi için.


dualar müşterek.inşaallah hepimiz bir gün karşılaşırız efendiler efendisiyle.

allah razı olsun kardeş....gerçekten  yazdığın konuyu okuduğumda aklımdan geçenler bunlardı..ben iki cihan serverinin aşığıyam..gerisini istemiyorum bana onun aşkı yetiyo hamdolsun...he bu arada konu dışında oluyo ama hilye-i şerif var..yani peygamberimizin şemalini anlatan yazı..bulursam foruma eklerim
vesselam

beklerim.esprisine açmıştım ama ciddi yazılar olmasına da sevindim.yararlı olur herkes için.

bu arada kardeş bi yanlışımı düzelteyim peygamberimizin göz rengi siyahmış :)
teşekkürler

madem öyle kardeş anlatıyorum...:(
ne uzun ne kısa orta boylu olsun...ama yanına biri dikildiğinde ondan uzun dursun....
saçları ipek gibi siyah renkli olsun..
gözleri yeşilmi yeşil olsun..
sözü baldan tatlı, yaşayışı kuran olsun...


ben isim vereyim yaww..böyle olmuyo...:( ben Hz. Muhammed mustafa (sav) e gitmek huzurunda gözyaşı dökmek istiyorum..
madem sevap kazanmak niyetin bi dua etde bende gideyim :(
supersın kardes yaw

bu arada ben peygamber efendimiz  S.A.V. in gözlerinin simsiyah olduğunu duymuştum..hatta yeryüzünde başka hiç bir insanın gözü siyah değilmiş...yani siyah zannettiğimiz gözler dikkatle bakıldığında koyu kahveymiş...ama bunun bi kaynağı var mı bilmiyorum...bu tür hassas mevzularda kesin konuşmamak lazım...sadece duydum ;)

evet bende yukarıda yanlışımı düzeltmiştim kardeş...:)

yokkk hayırr..... yanlış yazıldııldı diye yazmamıştım....

önemli değil..:) birde peygamberimizin hilye-i şerifi adlı bi başlık ekledim foruma orda rivayetlerle tasvir edilmiş resulullah ....

 ~ 

Bu konunun linki : 

Yukarıdaki linki arkadaşlarınıza göndermek için kullanabilirsiniz ve bu sayfada; sitede a$k kokusu var hakkında bilgiler nedir yazıları veya şiirleri gibi sözleri veya resimleri sitede a$k kokusu var siteleri gibi benzer birçok forum konularını bulabilirsiniz.

 ~ 

Kaynak linkimizi belirtmek koşulu ile her türlü bilgiyi kopyalayabilirsiniz. Forum içerisinde yazılan tüm mesajların hukuki sorumlulukları mesajları yazanlara aittir. Üyeler, üyelik sözleşmesi gereği bu kuralı kabul etmiş sayılır. Ziyaretçilerimiz bu forumu kullanmadan önce Forum Kurallarını okumak zorundadırlar. Aksi durumda meydana gelecek bütün olumsuz durumlardan ziyaretçilerin bizzat kendileri sorumludur. Sitemizde telif, kişi haklarına; yasalara aykırı olduğunu düşündüğünüz bir konu görürseniz bize aşağıdaki iletişim adresinden ulaşabilirsiniz.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 100, 150, 200, 250, 300, 350, 400, 450, 500, 550, 600, 650, 700, 750, 800, 850, 900, 950, 1000

© 2006-2018 ilgiliFORUM.com