Şu anki ruh halim?

 
Bu konu ile benzer olabilecek diğer forum sayfaları
 
 
 
 
 
 
konuya ben başlıyım bari...


korkudan elim ayağım titriyo valla :'( gelirken eteğimde bişe gördüm et parçası sanıp aldım elime ıslak yumuşak bişe ne olduğunu tam olarak çözmeye kalmadan kıpırdamaya başladı  :'( :'( tırtılmış :'( :'( :'( :'( :'( :'( bastım çığlığı az kalsın kaza yapcaktık  :( ömrümde hiç bu kadar korktuğumu hatırlamıyorum kenara çekti hemen babam ben zaten attığım çığlıkla beraber atmıştım elimden sonrada dışarı attık :'( çok korkuyorum bu hayvanlardan yaa  :'( :'( :'( :'(

 
 
korma ısırmaz  ;D Allah iyiliğini versin.. tırtıl ayol tırtıl... seni görende eteğine yapışmış bir pitbull gördün sanıcak...  :D :D :D :D bileydim tırtıldanda korktuğunu yazdan bir iki tane kavanoz içinde beslerdim finallere kadar...hedaayeee mahiyetindeee :P :P

ruh halimm gayt iyi :D

korma ısırmaz  ;D Allah iyiliğini versin.. tırtıl ayol tırtıl... seni görende eteğine yapışmış bir pitbull gördün sanıcak...  :D :D :D :D bileydim tırtıldanda korktuğunu yazdan bir iki tane kavanoz içinde beslerdim finallere kadar...hedaayeee mahiyetindeee :P :P

ruh halimm gayt iyi :D

:D bende hikaye biriktireyim istersen canoo :D :D :D napim korkuyorum yaa elimde değil yani 10m ötede görsem tırsıyorumki bu elimdeydi ayyyy :-X


valla ruh halim: hala tedirgin  :( :D

çok yorgun ve bitkin  :o

başımda bi ağrı var üff...


Yarın sınavım var, ben hala buradayım ama mutluyum :)
Tek başınalığın yolcusu tek olur... (By KafKef)


Seneye girmeyi düşündüğüm mali müşavirlik staja başlama sınavına şimdiden çalışmak için internetten kitap sipariş etmiştim.Bugün elime geçtiler. 2 ciltlik toplam 3292 sayfalık kitap :)
Kitapların boyutu gözümü korkutsa da bunlara sahip olduğum için çok mutluyum :) Elimde olsa tüm paramı kitaplara veririm, evimin her yanını kitapla doldururum :)

Bayılıyorum kitaplara :-*

Mutluyummmmm :-*


baş ağrısı..
Allah'a Güven.

yorgun,bitkin ve uykusuz  :(

yorgunn mutluuu hasttaaaaa tarkan dinleyip olduğu yerde kafa sallayan bir ruha haline sahibim.......

Bugün nrhlya ile sakaryaya gideceğiz, aylardır yurt dışında olan ve 10 günlüğüne türkiyeye gelen arkadaşımızla vakit geçirmek için :)

İnşaallah sakaryada hava güzel olur da rahatça gezebiliriz :) Özellikle ormanpark :) Bekle bizi :-*

Heyecanlıyım :) Mutluyum :)

içimde buruk bi duygu var  :-\ sanki şekerini bir başkasına istemeden vermiş çocuklar gibi  :P

Uykum var. Gece hiç uyumadım, sabaha doru (5.45-6.00 arası) bi 15 dakka kadar uyudum oturarak, o kadar. Ellerimi bağladım, alarmı kurdum, telefonu göbeğimin üstüne koydum. Çalmaya başlayınca hafif sıçradım ama olsun. :)

Son finalim vardı, Hamdolsun ii geçti diyebilirim. Artık ben de kapadım dönemi :)

Uykusuz ve huzurluyum ;)
Tek başınalığın yolcusu tek olur... (By KafKef)

geçmiş olsun exhi.... umarım güzel bir not alırsın... :)

hal ve gidişatı malumiyem hakkında istikrarlı bir dönemdeyim... bir aksilik  çıkmaz ve ben yine birilerine takılıp haşarılık vede gününü gün eyleme moduna girmezsem ağustos böceği gibi kışın üşümek yerine önümüzde ki kış sıcak bir okul anfisinde yeni arkadaşçiklerim ve hedeflerimle yıllara meydan okumaya devam edeceğim.. ama onun öncesinde devirmem gereken koskocaman bir 8 ay var ve ben atom karıncanın en şirin gülümsemesini pozisyon olarak edinmiş derslerimin başına geçmiş duurumdayım....

tek temennim hepimizin hedeflerine alnının akı ile ulaşması.....


Anayasa değişikliğini kabul edilmesinden dolayı endişe içindeyim.Nedense inanamıyorum sanki başımıza daha büyük dert getircek gibi hissediyorum(inşaallah yanılırım) :-\
Bu dönem okulda hiç olmadığım kadar tedirginim...
Allah sonumuzu hayr etsin...

çoook mutluyum hamdolsun bugün bi yeğenim daha olduuuu :-* :D teyze oldum :-* :-* :D :D :D

mutsuzzz, mutsuzzz ve mutsuzzz :( :( :(

yıllardır aradığım ilkokul öğretmenimi facebookta buldum yaa :D :D çok mutluyum yakın zamanda görüşcez İnşaAllah canım hocam iyi varsınız ve iyiki benim öğretmenim oldunuz  :-[ :)

dünden beri yarı bunalım bir haldeyim, "bitir-me"yi aldım hocadan...bitmeyecek kesin

Amcamdan gelen ani bir teklif ve benim verdiğim ani bir karar ile 2 günlüğüne antalyaya gidiyorum.
Hakkınızı helal edin ve bize dua edin olur mu ? Seyahat etmeyi çok sevsem de kısa süreli ayrılığa dahi dayanamıyorum.
Heyecan ve hüzün karışımı bir ruh halim var...

Allah'a emanet olun

bi boşluğun içine düşmüş gibiyim elimi uzatsam tutcak kimse çıkmaz die korkuyorum  :(

azönce kartopu oynadık ve süperdi :D bide üstüne yere kapaklandım :D :D :D tam süper oldu anlayacağınız :D eee kar yağarda kartopu oynanırda yere düşülmezmi :D :D

Yüzlerce arkadaşım var ve birkaç tane de dostum.Ama yalnızım... Kendimi yalnız hissediyorum.Kimseye içimi dökcek kadar güvenmiyorum, içimdekiler birikiyo ve şimdi olduğu gibi beni daraltıyo, boğuyo, yoruyo...

Arkadaşlarım onlarla içimdekileri paylaşmadığımı öğrenseler üzülürler eminim ama böyle durum...

Ruhum kalmadı ki halim olsun... En kısa zamanda kavuşurum inşaallah ruhuma...

sıkıldım yaaa oooo oof!

çok uykusuzum ve çok yorgunum  :(

sen çok yaşa feyza gözlerimden yaş geldi gülmekten :D :D :D :D :D :D :D

uzun zamandır mantı yemiyodum çok özlemişim bir tabak dolusu yedim ve şuan patlamaya hazır bir bomba gibiyim  :D

evet ben de %47 içindeyim açık yüreklilikle söylüyorum ve partimize açılan kapatma davası moralimi çok bozdu yazıklar olsun diyorum adalete güvenmiyorum. ne yazıkki türkiye yine kaybeden taraf olacak
Bu forumu seviyorum :)

ders arası bir mola yapıyorum demet akalın bebekte gezmekten tozmaktan bahsediyor... yenicem bu dersleri bende gezicem bebekte sevgülümlen o hayallerdeyim... hatta sinemada yapçam hatta kurtarmaz birde boğaz turu yapçam.. offf off  bit 14 hafta bit... asker cetelesi gibi gün sayar oldum....ühühühühühühü :'( :'( :'( :'( :'( :'(

yaaaaa çok sinirliyim msnde yazdıklarım iletilmiyo >:( >:( >:( >:( >:( >:(

dersleri o kadar asmışım ki...
sunumum varmış bu hafta,yeni haberim oldu.onu yetiştirmeye çalışıyorummm..
moralim ve sinirlerim çok bozulduuu....
GeLeCEğim BeKle DEdi
BeN bEKLeMedim O da GElmeDi
ÖlüM gİBi BİrŞeyDİ
AmA KİmSe ÖLmeDi..
                 ÖZDEMİR ASAF

yorgun ve uykusuzum yemeğe misafir geliyo napcam ben yhaa  :(

çok yorgun ve uykusuzum dün geceyi hastanede acı çekerek geçirdim. Allah kimseyi sağlığından etmesin. Amin.

geçmiş olsun cano... bizde de yine cenaze var...allahım  güzel bir haber nasip eyle! yarabbim sen içimizdeki sıkıntıları götür inşllah...şu foruma canlılık ve de neşe ihsan eyle...

ay beni çıldırtcak bu insanlar ya sabır yaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Büyük patron denetime gelecek  :o :o diken üstündeyiz.... :-X :-X

Ruh halim iyimidir sizce.... :-\
Denildimi Bir Yerin Adına TÜRK Beldesi,

Gözüm ALBAYRAK Arar Kulağım EZAN Sesi

VATAN AŞKI MUKADDES

         ESMER


   TALABANİ KEDİLERİN SENİN OLSUN BİZ KÖPEKLERİNİ İSTİYORUZ

içimde bi kıpırtı var  ::) yüzümde anlamsız bi gülücük var ve farkında olmadan gülüyorum   ;)

şu an dünyanin en çok intihari düşünen insaniyim niyemi derseniz boşuna çünkü boşuna bir hayat yaşiyoruz tüh ben ne yazmişim ya ken kendine sanmişim allahim afet beni aman neyse ya ünlü olma özentisidir


yogunluk,hüzün,özlem,gaflet,biraz aptallık ve giderek artan mide ağrısı....bu kadar çok çeyi anda bulmak zor ama şuan hepsi bende mevcut...

evimden döndüm yine okula,tatil bitti.
bi burukluk var içimde, ne kadar alışsam da olmuyor.
üzgünüm yani... :(
GeLeCEğim BeKle DEdi
BeN bEKLeMedim O da GElmeDi
ÖlüM gİBi BİrŞeyDİ
AmA KİmSe ÖLmeDi..
                 ÖZDEMİR ASAF

biri bana düzenli olarak eksi veriyor ? benimle olan meselesini merak ediyorum...çıksın sölesin mertçede bizde bilelim hatamız mı var yoksa safi gıcıklıkmı...

ama söleyemediğine göre tırsıyor herhalde...ne demişler mertlik bozuldu... ;)


onun dışında yağmur yağıyor teknik açıdan mutluyum... :)


ASLANLAR SAHADA
TRİBÜNLER AYAKTA
90 DAKİKA
BU TARAFTARKANDA
SARI KIRMIZIYLA
HİÇ BİTMEZ BU SEVDA
ŞAMPİYON OLUNCA KOŞALIM ÇILGINCA!!!


ÇILDIRIN ÇILDIRIN ÇILDIRIN ÇILDIRIN ÇILDIRIN ÇILDIRIN CİMBOM İÇİN ÇILDIRIN!
:D :D :D :D :D :D :D

spor adına yolları kapatıp insanları rahatsız ederek taşkın haraketlerde bulunan cahil insanları protesto ediyorum. >:( az daha eziliyorduk >:( nasıl bir milletiz bilmem ki...sanki kansere çözüm buldular...alttarafı iki direk arasından bir top geçmiş...ayıp be >:( hasta olan var çocuğu çoluğu olan var...bu ne kepazelik bu ne medeniyetsizlik...

Sinirliyim...
Sabah sabah sinirim bozuldu, densizin biri yüzünden...


Bugün babam, amcam ve kuzenimle birlikte Çorlu/Tekirdağ, Lüleburgaz/Kırklareli, Edirne'ye gittim :)

Çok yorucu ama eğlenceli biz gündü :) Hamdolsun :D

 ~ 

Bu konunun linki : 

Yukarıdaki linki arkadaşlarınıza göndermek için kullanabilirsiniz ve bu sayfada; Şu anki ruh halim? hakkında bilgiler nedir yazıları veya şiirleri gibi sözleri veya resimleri Şu anki ruh halim? siteleri gibi benzer birçok forum konularını bulabilirsiniz.

 ~ 

Kaynak linkimizi belirtmek koşulu ile her türlü bilgiyi kopyalayabilirsiniz. Forum içerisinde yazılan tüm mesajların hukuki sorumlulukları mesajları yazanlara aittir. Üyeler, üyelik sözleşmesi gereği bu kuralı kabul etmiş sayılır. Ziyaretçilerimiz bu forumu kullanmadan önce Forum Kurallarını okumak zorundadırlar. Aksi durumda meydana gelecek bütün olumsuz durumlardan ziyaretçilerin bizzat kendileri sorumludur. Sitemizde telif, kişi haklarına; yasalara aykırı olduğunu düşündüğünüz bir konu görürseniz bize aşağıdaki iletişim adresinden ulaşabilirsiniz.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 100, 150, 200, 250, 300, 350, 400, 450, 500, 550, 600, 650, 700, 750, 800, 850, 900, 950, 960

© 2006-2018 ilgiliFORUM.com