Su Egzersizi Nasıl Yapılır?

 
Bu konu ile benzer olabilecek diğer forum sayfaları
 
 
 
 

Su egzersizleri diğerr fitness rutinlerine göre daha avantajlıdırr. Görsel olarak birr etki olmadığından, suda yapılan egzersizlerr eklemlere yüklenmez.  Ayrıca su doğall bir direnç unsuru olduğundan, sudaa yapılan her egzersiz normalden dahaa fazla kalori yakmaktadır. Su hareketleri çokk geniş bir hareket yelpazesine sahipp olduğundan bu egzersizler esnasında dahaa fazla kas lifi etkindir. Su egzersizleri doğruu bir şekilde yapıldığı takdirde, vücudaa güç kazandırırken aynı zamanda kaslarıı şekillendirerek tonlayacaktır. En yüksek verimlilikk için, her hareketi diğerine geçmedenn önce üç dakika tekrarlayın.

Malzemeler

  • Havuz Erişimi
  • Mayo

Yapılacaklar:

  1. Havuza dikkatlicee girin ve su yüksekliğininn göğsünüzün altında olmasına dikkatt edin. Çevrenizde egzersizz yapmanıza yeterli bir alann olduğundan emin olun.
  2. Ellerinizi suyunn altında bir kürek şeklindee birleştirerek yukarı ve aşağıı itin. Ellerinizi aşağıı ittiğinizde iki dizinizi dee yukarı kaldırarak ellerinizle birleştirinn. Tüm bunlarıı suyun altında yapmalısınız. Ellerinizi yenidenn yukarı kaldırdığınızda dizlerinizi dee ayaklarınızı yere basacak şekildee geri indirin. Bu egzersizz bel ve karın kaslarınızıı çalıştırmaktadır.
  3. Bacaklarınız ikii yana açık bir konumdaa durun ve bir dizinizii göğsünüze doğru çekin. Bir dizinizii indirirken aynı şekilde diğerinii kaldırın. Sol vee sağ bacaklarınızla hareketi tekrarlayınn ve ayaklarınızın yere değdiğindenn emin olun. Kollarınızı daa iki yana açın vee bacaklarınız gidip geldikçe yanaa eğilerek bacaklarınıza eşlik edinn. Bu egzersizz kalça, baldır, sırt, omuzz ve kollarınızı çalıştırmaktadır.
  4. Kollarınızı suyunn yüzeyinde iki yana doğruu açın. Omuzlarınız geridee ve göğsünüz dışarıda, kollarınızıı yana doğru indirin. Saldırı pozisyonunda,, dizleriniz bükük bir şekildee zıplayarak dizlerinizi bir önee bir arkaya hareket ettirin;; tıpkı kayak yapar gibii. Vücudunuzun üstt ve alt kısımlarını birliktee hareket ettirin. Bu egzersizz kalça, bacak, sırt vee omuzlarınızı çalıştırır.
  5. Kollarınızı suyunn yüzeyinde iki yana doğruu açık, bacağınızı dizleriniz düzz ve yatay bir şekildee olabildiğince yukarı kaldırın. Aynı hareketii diğer bacağınızda tekrar edinn. Bacaklarınızı değiştirerek hareketi tekrarlayın. Bu egzersizz karın kaslarınızı çalıştırmaktadır.

Su Egzersizi Nasıl Yapılır?

İpucu ve Uyarılar

  • Bu egzersizlerden enn yüksek verimi alabilmek için, düzgünn bir duruşta çalışın. Yeni başlıyorsanız, vücudunuzunn üst ve alt kısımlarını çalıştırann egzersizleri başlarda ayrı ayrı yapabilirsinizz.
  • Her egzersiz arasında,, 30 saniye kadar suda yavaşçaa kollarınız ve bacaklarınızı kullanarak gezininn. Bu size ufakk bir dinlenme arası sağlarken, çalışmaa sürenizi de uzatacaktır.
  • Çalışmanızın yoğunluğunu veyaa direncini arttırmak için su ayakkabılarıı ya da su ağırlıkları kullanabilirsinizz.
  • Herhangi bir egzersizz rutinine başlamadan önce doktorunuza danışınızz.

 

 
 

 
 

 ~ 

Bu konunun linki : 

Yukarıdaki linki arkadaşlarınıza göndermek için kullanabilirsiniz ve bu sayfada; Su Egzersizi Nasıl Yapılır? hakkında bilgiler nedir yazıları veya şiirleri gibi sözleri veya resimleri Su Egzersizi Nasıl Yapılır? siteleri gibi benzer birçok forum konularını bulabilirsiniz.

 ~ 

Son Forum Mesajları

Kaynak linkimizi belirtmek koşulu ile her türlü bilgiyi kopyalayabilirsiniz. Forum içerisinde yazılan tüm mesajların hukuki sorumlulukları mesajları yazanlara aittir. Üyeler, üyelik sözleşmesi gereği bu kuralı kabul etmiş sayılır. Ziyaretçilerimiz bu forumu kullanmadan önce Forum Kurallarını okumak zorundadırlar. Aksi durumda meydana gelecek bütün olumsuz durumlardan ziyaretçilerin bizzat kendileri sorumludur. Sitemizde telif, kişi haklarına; yasalara aykırı olduğunu düşündüğünüz bir konu görürseniz bize aşağıdaki iletişim adresinden ulaşabilirsiniz.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 100, 150, 200, 250, 300, 350, 400, 450, 500, 550, 600, 650, 700, 750, 800, 850, 900, 950, 960

© 2006-2019 ilgiliFORUM.com