yardımcı olursanız sevinirim


Google Reklamları





yardımcı olursanız sevinirim ile ilgili benzer olabilecek konular...

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


27 Ağustos 2007, 02:15:17
hiranur
Mesajlar: 102












Sponsorlu Bağlantılar

sponsorlu bağlantılar

arkadaşlar bir insanı gerçekten çok sevmişsinizdir ve  okişide sizi sevdiğini söylemiştir bu ıkı kişi birbirlerini çok  sevdiklerini ancak mizaç olarak farklı karakterler aslında anlaşabılırler ama ikiside kendinden ödün vermiyo ve olmaz diyolar sonra kız pişman oluyo onu gerçekten ne kadar çok sevdiğini anlıyo çoçukla ırtıbart kurmak istiyo ama nafile çoçuk onu unutmak için konuşmayı reddetıyo derken aylar geçiyo kız bir türlü unutamıyo herşey ama herşey onu hatırlatıyo hergece aglıyarak uyuyo ve rabbine dua edıyo ama biliyokı olmıcak ama kız bır turlu unutamıyo ve hayatı zifiri karanlığa bürünuyo kız ogun bugundur hiç mutlu diiil ve sürekli hala ondan bı haber alabilmek için bir ümit bekliyo  arkadaşlar böyle bir durumda  kız kalbıne taş basıp unutması mı lazım yok sa o şahsın pişman olup dönmesini beklemesı mı lazım birde nasıl unutulur hiç bilmiyo  yardım ederseniz sevinirim..................



27 Ağustos 2007, 02:53:00
Cevap #1
C.S.J
Admin
Mesajlar: 11506
Su testisi taşıyan adamı takip edin!
Aslında olay ne kadar zaman ve ne ölçüde beraber olduğunuza bağlı. İlişkinizin ne boyutta olduğunu bilsem inan yardımcı olabilecek daha bir yorum yapardım ama yine de birşeyler sölicem.

Bazı insanlar beraber olduğu 5dk. yı bile çok abartıp çok büyük sevgi ve bağlanma gösterisinde bulunabiliyorlar. Halbuki bir insanı tanımak için 5dk. yetmeyeceğini o da biliyordur. Fakat içten içe insanın bir hareketinden, bir sözünden onun karakterine ve insanlığına dair mesajlar aldığını iddia eden bazı arkadaşlar çoook yanıldıklarını sonradan anlıyorlar ama nafile...

İki insanın birbirini iyi tanımadan sevmesi de çok kıl bir durum. Çünkü gitsen gidemiyorsun, çünkü seviyorsun; kalsan kalamıyorsun, çünkü anlaşamıyorsun, farklı yapıdasın vs. Peki bu noktadan sonra ne yapılabilir? Hayallerden vazgeçmek lazım önce. Gerçekten olabilir şeyleri düşünmek lazım. Mesela hiranur sen bu işin olmayacağını düşünerek bunu kendine inandırmalısın. Melankolik ortamlardan, slow şarkılardan, duygusal içerikli film, vs. lerden uzak durmalısın. Bir de hakkaten anlaşamadığın biriyle olamayacağını düşündüğün zaman rahatlarsın. Düşünsene bi seviyorsun ama o insanla anlaşamıyorsun. Nasıl mutlu olabilirsin ki? Nasıl huzurlu olabilirsin? Olamazsın dimi? O halde neden devam edeceksin?

Kalbinin sızısı sen bu tür önlemleri almaya devam ettikçe geçecektir emin ol. Kolay olacağını söylemiyorum. Hatta aranızdaki ilişkinin boyutuna göre çok uzun zaman da alabilir. Allah yardımcın olsun.
Allah'a Güven.

28 Ağustos 2007, 10:33:26
Cevap #2
soul
Mesajlar: 521
Ne ettiyse bana kaderim etti
Kurduğum hayaller zamansız bitti
Ah ruhum başka canda toprağa gitti
BEKLEMEK ibadet kalmak zulümdür
Everyman dies, not everyman really lives...

11 Ocak 2008, 03:47:33
Cevap #3
lilith
Mesajlar: 74
 Bence o kız üzülmeyi bırakmalı ve hayata bir yerden yeniden tutunmalı... başka çaresi yok... bunu yaşadım ve biliyorum... geçmez, acısı içinden çıkmaz sanıyosun ama öyle bir geçiyor ki... onsuz bir hayat düşünemiyordum ama oluyormuş hemde çok güzel oluyormuş... Allah herkesi haketmediği muamele ve insanlardan korusun... Rabbim herşeyin en doğrusunu bilir ve en hayırlısını verir... Demekki hayırlısı buymuş...  dedim ya bende yaşadım bunları Rabbime çok şükür atlattım... başka şeyler düşün yeni hayaller kur kendine... gecen zaman geri gelmiyo... inanki bir zaman sonra üzülerek gecirdiğin zamanın tamamen boşa gectiğini düşünüp pişman olacaksın.... HADİ HAYATA TUTUN BİR YERDEN...
HAYIR ALLAH'TAN... ŞER İNSANDAN...

28 Şubat 2008, 07:14:32
Cevap #4
pınarcx
Mesajlar: 157
arkadaşım anlıyorum seni,çünkü şu an ben de aynı durumdayım.seviyorum hem de çok.hatta ondan ayrılan da bendim,arılmayalım atlatırız die çok söyledi ama anlaşamıyorduk ve ben bitirdim.şu an çok pişmanlık duyuyorum;çünkü hayat onsuz anlamsız geliyor bana.her yerde o var sanki.belki de hayatımda ilk olmasından dolayıdır.açtığı boşluk bi türlü kapanmıyor.
ben kapanması için rabbime dua ediyorum hep.sonuçta anlaşamıyoruz ve mutlu da olamayacağız belki.sende dua et derim ben.çünk elimizden başka bişey gelmiyor malesef:(
GeLeCEğim BeKle DEdi
BeN bEKLeMedim O da GElmeDi
ÖlüM gİBi BİrŞeyDİ
AmA KİmSe ÖLmeDi..
                 ÖZDEMİR ASAF

08 Nisan 2008, 10:05:34
Cevap #5
esrnr
Mesajlar: 5
çok da önemli değil bence unutman lazım tabi zannediyorum çok zordur ama hayat devam ediyor

02 Temmuz 2008, 08:34:51
Cevap #6
adonis86
Mesajlar: 121
benzer şeyler yaşamadım ama cevremde yaşayanlar vardı
adminin söylediği doğru ne kadar ve ne ölçüde beraber olduğunuza bağlı unutayım ve hayatıma devam edeyim desen unutamazsın fakat bir şeyi asla unutma hayat devam ediyor ve seni gerçekten çok seviyorsa oda bu duyguları yaşıyordur bir gün ya döner yada seni gerçekten onun kadar seven ( ve seninde onu okadar sevdiğin) biri karşına çıkar bence olayları akışına bırak
hayat sevgidir sevgi umuttur umut cesarettir en büyük cesaret yaşamaktır


Bu Konunun Linki : 

Yukarıdaki linki arkadaşlarınıza göndermek için kullanabilirsiniz. Bu sayfada yardımcı olursanız sevinirim ile ilgili olarak; yardımcı olursanız sevinirim hakkında bilgiler nedir yazıları veya şiirleri İtiraflar, itiraf forumu... gibi bilgileri veya indirme linklerini, sözleri veya resimleri yardımcı olursanız sevinirim siteleri gibi benzer birçok konuları bulabilirsiniz.

 
Gerçek mutluluk, ancak gerçek sevgi ile yaşanabilir.

Copyright © 2006-2017 AjansMail
Her hakkı saklıdır.