Yunanistan’la harita krizi


Google Reklamları





Yunanistan’la harita krizi ile ilgili benzer olabilecek konular...

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


07 Temmuz 2007, 12:22:52
kubudak
Mesajlar: 598












Sponsorlu Bağlantılar

sponsorlu bağlantılar

Yunan Genelkurmay Başkanlığı tarafından düzenlenen kriz yönetim seminerinde Türkiye’yi bölünmüş bir şekilde gösteren bir harita açılması üzerine toplantıya katılan Türkiyenin Atina Askeri Ateşesi durumu protesto ederek toplantıyı terk etti.



Toplantıda katılımcılardan Prof. Mazis, daha önce ABD ve NATO savunma kolejinde kullanılan Türkiye’nin doğusunu Kürdistan olarak gösteren bir harita açarak Türkiye ile ilgili yorumlarda bulundu.

Bunun üzerine toplantıyı izleyen Türkiye’nin Atina Askeri Ateşesi Kurmay Albay Atilla Şirin söz alarak haritaya sert tepki gösterdi.

Mazis’in konuşmasının da haritanın da gerçekleri yansıtmadığını dile getiren Kurmay Albay Şirin, Yunanistan genelkurmayının düzenlediği bir toplantıda böyle bir haritanın kullanılmasından büyük üzüntü duyduğunu söyleyerek toplantı salonunu terk etti.

Olay hemen Türkiye’nin Atina Büyükelçiliği kanalıyla Türk dışişlerine de iletildi.

Dışişleri Bakanlığı’nın da Yunan Dışişleri nezdinde gerekli girişimleri başlattığı öğrenildi.

Bu arada Türkiye’yi bölünmüş gösteren haritayla sunum yapan Prof. Mazis’in mensubu olduğu kuruluşun, Yunan genelkurmayının desteğinde çalışan “Savunma Analiz Enstitüsü” isimli kuruluş olduğu ve Yunanistan Savunma Bakanlığı tarafından da finanse edildiği öğrenildi.

KARAMANLİS: TÜRKİYE İLE İLİŞKİLERİN İYİLEŞMESİNİ İSTİYORUZ
Bu arada Yunanistan Başbakanı Kostas Karamanlis, “Türkiye ile ilişkilerin uluslararası hukuk ve sözleşmeler temelinde iyileşmesini ve tamamen düzelmesini arzu ettiğini” söyledi.

Karamanlis, iktidardaki Yeni Demokrasi Partisi’nin (YDP) bugün Atina’da başlayan 7. Olağan Kongresi’nin açılışında yaptığı konuşmada, Türk-Yunan ilişkileriyle Kıbrıs konusuna da değindi.

Yunanistan’ın, tüm bölgenin barış ve istikrar bölgesi olmasını istediğini belirten Karamanlis, “bu çerçevede Türkiye ile iyi ilişkiler arzu ettiğini” söyledi.

Karamanlis, “Türkiye ile ilişkilerimizin uluslararası hukuk ve sözleşmeler temelinde iyileşmesini ve tamamen düzelmesini istiyoruz. Bölge haklarının hepsinin refaha kavuşmasını istiyoruz. Hiç kimse gücünü silahlanmaya ve tartışmalara harcamasın. Çağın büyük beklentilerine karşı güçlerimizi birleştirelim. Fırsatları birlikte değerlendirelim” diye konuştu.

Kıbrıs konusuna değinen Karamanlis, Yunanistan’ın Ada’daki sorunun çözümü için çaba gösterdiğini söyledi.

Karamanlis, “ Atina’nın amacı işgalin sona ermesi ve Kıbrıs Cumhuriyeti’nin BM Güvenlik Konseyi kararları ve AB müktesebatı temelinde yeniden birleşmesidir” dedi.

Hükümetin, “Milli meseleleri yüreklilikle savunduğunu” ve “bazı konularda geri adım atmasının mümkün olmadığını” belirten Karamanlis, “Uluslararası sahnede her kes bilmelidir ki, geri tek bir adım bile atmayacağımız bazı konular vardır. Barış ile halkların gururu yan yanadır” şeklinde konuştu.




07 Temmuz 2007, 12:25:34
Cevap #1
costanzo89
Mesajlar: 169
zaten bu harita uzun zmandan beri çziliyo ancak sadece kağıt üzerinde kalacak gerçekleşmesine ihtimal vermiyorum..
KARANLIАA KIZMA, IŞIK YAK...

07 Temmuz 2007, 12:33:22
Cevap #2
C.S.J
Admin
Mesajlar: 11515
Su testisi taşıyan adamı takip edin!
Bence de gerçekleşmesi biraz zor ama şu da var;

Avrupa ve amerika kamuoyunda bunun gibi bi çok haritalar gündeme geliyor ve çoğu da kürdistan merkezli haritalar...

Wikipedia adlı bir sözlük sitesinde de bu haritanın bir benzeri vardı.

Bir ara Google da buna benzer bir olay yapmıştı. Earth adlı programında güneydoğu daki bölgeyi kürdistan devleti olarak göstermişti.

Bu tip faaliyetler artarsa korkarım ki kürdistanın meşru olması için yeterli bir zemin (kamuoyu kabulu) oluşacak ve ondan sonra da biz ne kadar kabul etmessek etmeyelim bunu kabul eden bir kamuoyu baskısına boyun eğmek ya da savaş açmak zorunda kalacağız. Savaştan kaçmayız elbette! ama o noktaya gelmemesi için elimizden geleni yapmalıyız. ülkeler savaşla çok şey kazanırlar belki ama çok da şeyler kaybederler. Yapmamız gereken gerekli yerlere göz dağı vermek ve gücümüz yettiğince yanlışlıkları düzeltmek.

Haberle ilgili linkler:
http://www.haber3.com/haber.php?haber_id=203182
http://turk.internet.com/haber/yazigoster.php3?yaziid=17784




Allah'a Güven.

07 Temmuz 2007, 12:36:34
Cevap #3
Leandros
Mesajlar: 436
wikipedia tamamiyle kullanicilarin ekledigi bilgilere dayalidir.. dogruluklari ne kadar kontrol edilir rahatlikla tartisilir..
google earth da ise ayni sekilde eklemeler yapilabiliyor... tabiki arastirilmayarak eklenen eklentiler yanlis sonuclari gosterebiliyor..diye dusunuyorum


07 Temmuz 2007, 12:43:51
Cevap #4
costanzo89
Mesajlar: 169
bunların eklenmesinin araştırılmakla ilgisi yok bence bunlar bilerek yapılmıştır ancak bunu yapanların bir milletin topraklarını haritada başka milletin toprakları içinde göstermekle oranın o millete ait olamayacağını bilmeleri gerek!..biz o toprakları binlerce şehit vererek her karışını şehit kanlarıyla sulayarak aldık öyle kolay kolay vermeyiz!!!..
KARANLIАA KIZMA, IŞIK YAK...

07 Temmuz 2007, 12:54:17
Cevap #5
jason bourne
Mesajlar: 355
Boşverin arkadaşlar bunlar sürekli yapılıyor.Adamların acısı var,bırakın yapıp dursunlar.Ben de yapıyım şimdi bi harita tüm dünyayı ülkemizin içinde gösteriyim.
Bunlara bakıp rant sağlatmamak lazım.
Biraz abes ama ''İt ürür kervan yürür.''  ;)

07 Temmuz 2007, 01:03:26
Cevap #6
kubudak
Mesajlar: 598
Boşverin arkadaşlar bunlar sürekli yapılıyor.Adamların acısı var,bırakın yapıp dursunlar.Ben de yapıyım şimdi bi harita tüm dünyayı ülkemizin içinde gösteriyim.
Bunlara bakıp rant sağlatmamak lazım.
Biraz abes ama ''İt ürür kervan yürür.''  ;)
ama bunu sürekli göstererek başkalarına kabullendiriyorlar sonunda bu haritayı herkes böyle algılayıp bize baskı yapar.şimdi tepki göstermessek ilerde daha zor tepkiler vermek durumunda kalabiliriz.
nede olsa bu adamlar pkk nın yaptıklarını özgürlük mücadelesi olarak görüyor.destek veriyor.önce gizliydi şimdi haritalarla sonra da başka şekillerde destek verirler.birde sadece bunlar destek verse baş ederim dersin ama bu ilk harita krizi değilki başka ülkelerde yaptılar.güzel etkileyici bir tepki lazım

07 Temmuz 2007, 01:14:33
Cevap #7
C.S.J
Admin
Mesajlar: 11515
Su testisi taşıyan adamı takip edin!
Boşverin arkadaşlar bunlar sürekli yapılıyor.Adamların acısı var,bırakın yapıp dursunlar.Ben de yapıyım şimdi bi harita tüm dünyayı ülkemizin içinde gösteriyim.
Bunlara bakıp rant sağlatmamak lazım.
Biraz abes ama ''İt ürür kervan yürür.''  ;)
ama bunu sürekli göstererek başkalarına kabullendiriyorlar sonunda bu haritayı herkes böyle algılayıp bize baskı yapar.şimdi tepki göstermessek ilerde daha zor tepkiler vermek durumunda kalabiliriz.
nede olsa bu adamlar pkk nın yaptıklarını özgürlük mücadelesi olarak görüyor.destek veriyor.önce gizliydi şimdi haritalarla sonra da başka şekillerde destek verirler.birde sadece bunlar destek verse baş ederim dersin ama bu ilk harita krizi değilki başka ülkelerde yaptılar.güzel etkileyici bir tepki lazım

benim yukarıda söylediğim/söylemek istediğim de buydu zaten. aynen katılıyorum.
Allah'a Güven.

07 Temmuz 2007, 09:18:52
Cevap #8
y_karew
Mesajlar: 79
bence de tavrımızı şimdi göstermezsek ileri ki zamanlarda dahada zorlaşır...

09 Temmuz 2007, 12:02:48
Cevap #9
SeLiMSeL
Mesajlar: 18
 Arkadaşlar bunlara fazla takılmamaık lazım.Aynı Yunanlılar Kurtuluş Savaşından önce de ne haritalar çizdiler İzmirin yunan  olduğu falan...Hasımlarımızın en iyi yaptığı iş harita çizmek zaten,boşverin çizsinler,hallederiz :)

09 Temmuz 2007, 12:09:41
Cevap #10
GAKGOSH
Mesajlar: 6
ha rum ha sokak köpeği.takılmamalıyız.yakında cvp veririz.

09 Temmuz 2007, 01:21:45
Cevap #11
rainmen22101982
Mesajlar: 900
hep başka ülkeler harita yapıyolar  bizi parçalıyolar bir gün bizde onları parçalarız ama sadece haritada değil

09 Temmuz 2007, 06:42:54
Cevap #12
kubudak
Mesajlar: 598
Tabi canım takılmamak lazım niye takılalımki.

09 Temmuz 2007, 06:48:44
Cevap #13
tugba
Mesajlar: 565
daima gülümse :)
bizi harita üzerinde paylaşmaya çalışıyolar... fransada hatırlarsanız böle bi harita yapmıştı... akıollarındaki türkiye zaten bu... bunu başarabilceklerini zannediyolar daha çok harita çizer onlar... çizsinler dursunlar boş vakitlerini değerlendirmeye çalışıyolar sadece... herşey bi haritaya kalsaydı...

09 Temmuz 2007, 09:07:49
Cevap #14
The_Shadow_Lord
Mesajlar: 65
bir avuç yunanım yaptığına bak ya ben deli olurum böle şeylere cesareti nerden buluyolar bilmem zaten sinirliydim şimdi bunu gördüm deli oldum ORTA DOûUDA HARİTALARI BİZ CİZERİZ SINIRLARI BİZ BELİRLERİZ TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİ BELİRLER. . .


Bu Konunun Linki : 

Yukarıdaki linki arkadaşlarınıza göndermek için kullanabilirsiniz. Bu sayfada Yunanistan’la harita krizi ile ilgili olarak; Yunanistan’la harita krizi hakkında bilgiler nedir yazıları veya şiirleri Türkiye'den ve Dünya'dan en son haberler, son dakika güncel haber, en son gelişmeler, yerel haberler, açıklamalar ve analizler... gibi bilgileri veya indirme linklerini, sözleri veya resimleri Yunanistan’la harita krizi siteleri gibi benzer birçok konuları bulabilirsiniz.

 
Gerçek mutluluk, ancak gerçek sevgi ile yaşanabilir.

Copyright © 2006-2017 AjansMail
Her hakkı saklıdır.